Uønsket drosling på DT125R
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 18-10-04 21:19

Hej,

Jeg har købt en lettere brugt udstødning på ebay til min dt125r, men der er
elendig gennemgang igennem den. Mc'en kan køre ca. 50 km/t hvor den begynder
at firtakte. Jeg bliver sikkert forvekslet med 45 scooterne... :(

Efter at have søgt på google-groups fandt jeg rådet med kaustisk soda som
jeg har forsøgt med her i aften, men det virker stadig som om det er sidder
noget i vejen.

Jeg har ikke lyst til at give op endnu... Nogen råd?

/Joachim

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 14:36

"Joachim Schmidt" <joachim.schmidt@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Joachim
>
> Tjek om YPVS ventilen sidder korekt den kan sidde på 2 forskellige måder
hvor "akselen" stadig sidder "rigtigt" fast i plastikdelen
det var ihvertfald en fejl på min der gjorde den ikke ville tage
omdrejninger

Brian

Fra : Bernhard

Dato : 22-10-04 15:24

"Joachim Schmidt" <joachim.schmidt@SLETmail.dk> wrote in message news:<41742548$0$303$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> noget i vejen.
>
> Jeg har ikke lyst til at give op endnu... Nogen råd?

TDR-en er droslet i udstødningen (fra 30HK til 15 HK), mon ikke det er
samme forklaring med din DT'er ...der sidder en forring i
afgangsrøret, den skulle efter sigende være let at pille ud....jeg
læste engang om det på en hjemmeside (vistnok tysk), skal se efter om
jeg kan finde den!

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R