Neddrosling af MC
Fra : Sune

Dato : 18-10-04 01:09

Hej gruppe

Hvordan mærkes det egentlig at en MC er droslet ?
Der var en der fortalte mig, at under normal kørsel uden de helt vilde
accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.

Er det rigtigt ?

vh Sune

Fra : Moller

Dato : 18-10-04 10:35

Sune wrote:
> [...]
> accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
> og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.

   ja

--
VH
Lars Molnit

Fra : Squish

Dato : 18-10-04 18:01

Moller wrote:

> ja

Hm.. det kommer vel an på hvorledes droslingen er udført?

--
Squish
CB400F

Fra : Simon Nejmann

Dato : 18-10-04 12:01

On Mon, 18 Oct 2004 02:08:33 +0200, "Sune" <formel999@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
>og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.

Ja.
Min XF 650 er droslet. Der er laver ved, at der er blevet sat noget
ind, der forhindre gashåndtaget i at blive drejet i bund - man kan
simpelthen ikke give den fuld gas. Derved er toppen blevet skåret af,
uden at påvirke resten af kurven.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann