Er en RSV Mille R noget vær?
Fra : Martin Jensen

Dato : 15-10-04 18:48

Hej

Jeg går og tænker på at invistere i en mille R, men er lidt usikker på
om, det er en godt køb.
Er der nogle flinke personer, som vil dele ud af deres erfaringer med
sådan en racer?

Jeg støtte på dette indslag på nettet :
http://www.vfr.dk/forum/forum_posts.asp?TID=524

Eller skal jeg snuppe en R1ér i stedet for?

Mvh
Martin

Fra : André T.

Dato : 15-10-04 22:07

> [...]
>sådan en racer?

>Eller skal jeg snuppe en R1ér i stedet for?

Hmm... Det er jo små en der spørger om han skal købe en BMW el. en
mercedes.. Det er jo efter smag og behag...

R1 vs. Mille... tja.. Mille'en har en lidt mere "Rå" motorgang, og
mere træk ved lavere omd., og kan føles lidt som en voldsom traktor,
efter min mening... (ikke at den ikke er sjov)

R1'eren er mere min kop te. Minder meget om min ejen ZX-9R. Begge har
ca. 140 på hjulet, mod mille'ens ca. 115-130, alt efter udstødning, og
om den er chippet osv.

Det skal dog sigges, at daglig transport kan være lidt anstrengende på
begge maskiner, pga. køre stillingen.

Jeg valgte ZX'eren (mere allround, uden at være sløv)
Har haft en Mille 04' og en R6, og har haft lånt en R1 i en uge.

-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
* Do one thing every day that scares the hell out of you *