Yamaha DR175
Fra : Elbarto

Dato : 15-10-04 14:00

Ja er blevet tilbudt sådanne en i meget pæn stand

Nogen der kan sige godt / skidt om den ?
Jeg ved godt det ikke ligefrem er nogen racer men det har 2 hjul og kan køre
Savner sku noget med 2 hjul efter SRen blev smadret

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-10-04 16:15

Mener du ikke DT175..

Det er en ok MC, jeg har selv haft 2 stk. Hvis man ikke tæsker den for
meget, kan den godt holde. Det er ikke nogen racer og duer efter min mening
ikke på motorvej. Men landevej og by er ok.
Men tjek forrør, det er en dyr del at skifte på den og holder ikke længe.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 15-10-04 16:50

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> mening ikke på motorvej. Men landevej og by er ok.
> Men tjek forrør, det er en dyr del at skifte på den og holder ikke

Det samme gælder bagdæmperen, min kunne ikke tåle salten om vinteren.

--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

---

Fra : Elbarto

Dato : 15-10-04 18:18

"Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme gælder bagdæmperen, min kunne ikke tåle salten om vinteren.

> [...]

Okayy .. jamen vil da kikke efter de par småting også tror jeg da jeg bliver
den lykkelige ejer af sådan en

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Michael Lykke

Dato : 16-10-04 09:34

Jeg er selv den lykkelige ejer af en DT175
(http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=169). Jeg har
haft den i 2 1/2 år og har kørt hele året rundt. Den har overhovedet
ikke brokket sig, og den bliver nok kørt lidt for hårdt :-/. Den har
gået 27000km og jeg kan da godt begynde at høre lidt rigeligt larm fra
cylinder/stempel, så måske jeg skal have ofret en honing og nye
stempler!. Mht. forrør, så er det rigtigt at det tærer igennem meget
hurtigt. Jeg har skiftet mit ud èn gang,godt nok med et lettere brugt,
og dette er ved at være tæret igennem efter 1 sæson!. Ellers et
billigt transportmiddel, som er perfekt til bykørsel og kortere
landevejs ture. økonomi: 20km/L og 1L olie pr. ca. 600km.

Mvh.
Michael Lykke
GSX600F, GS500E og nu DT175

Fra : Elbarto

Dato : 18-10-04 00:27

"Michael Lykke" <sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:8fd55deb.0410160033.6cdeecb7@posting.google.com...
> [...]
> billigt transportmiddel, som er perfekt til bykørsel og kortere
> landevejs ture. økonomi: 20km/L og 1L olie pr. ca. 600km.

Den er også blevet købt og været ude at trille
Må nok indrømme den er lidt tam når man er vænnet til en totakter der bare
siger vræææææææææææl også ellers hamre afsted men det er jo nok godt nok
når det bliver glat
Kæresten nyder oss at sætte bagpå .. den skulle efter sigende vibrer
dejligt

Er det forøvrigt en ok gearkasse der er i sådan en ? .. asso en der godt kan
tåle man er lidt hård ?
Hun vil nemlig gerne have MC kort men har aldrig kørt andet som scootere og
deraf aldrig kørt med gear på en to hjuler
Så kan den holde eller skal jeg lige ud og finde en gammel yamse 4 gears
hun kan lege lidt med først?

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Michael Lykke

Dato : 18-10-04 16:01

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message

> [...]
> deraf aldrig kørt med gear på en to hjuler
> Så kan den holde eller skal jeg lige ud og finde en gammel yamse 4 gears

He he, mht. virbrationen som en fornøjelsesfaktor - ik`lige noget som
får mit smil frem ...

Gearkassen i min cykel har lidt problemer en gang i mellem med at
hoppe ud af andet gear. Lidt irreterende når man kører i midtbyen i
myldertrafikken, det får squ fodgængerne til at glo lidt mærkeligt
:-/. Men ellers vil jeg sige at den har holdt godt. Jeg er i vente
position til at købe mig en større cykel, så vedligehold er blevet
holdt på et minimum. Jeg tror godt du kan lade kæresten gi`den lidt
smæk, den har ihvertifald holdt til min, til tider, hårde kørsel. De
to vintre jeg har kørt på den, har den kørt uden problemer, og jeg har
endnu ikke været nede og ligge (bank bank). En hygge cykel, det er
hvad den er....Tillykke med den og god fornøjelse.

Mvh.
Michael Lykke
GS500E, GSX600F og nu DT175