Nogen gode løsninger?
Fra : Peter Wolff

Dato : 14-10-04 20:51

Hej

Efter mit lille uheld i forrige uge har jeg lagt de "skræmmende" billeder på
nettet!

De fylder en del, så bar lidt over download tiden. (ca. 2 mb i alt)

http://peterwolff.homepage.dk/

Jeg ville gerne have den til en maler og ordnet ridsen på kåben, men måske
er der en anden løsning.

Jeg overvejede (i en lille hjernblødning) at sætte noget carbon over ridsen
og matche i begge sider og måske gøre den lidt personlig.

Der kunne måske også være andre kreative ideer - Latterlige indfald modtages
ikke, dem kan jeg godt selv finde på. Så som at sætte et billede af en
badeand på (lige som de rigtige fede truckere gør)

Wolff

Fra : Jan

Dato : 15-10-04 06:49

> Jeg overvejede (i en lille hjernblødning) at sætte noget carbon over
ridsen
> og matche i begge sider og måske gøre den lidt personlig.

Hmmm, måske en evt. senere køber bliver skuffet når/hvis han piller det af
igen og opdager "ridsen" men skal du beholde den selv er det vel godt nok.

Nu kender jeg ikke "cyklen" men sidder radiatoren ikke foran motoren? for så
ser det ikke kun ud til kun at være en ridse den har fået, med det hak ser
det nærmere ud til at motoren har rykket sig flere centimeter, så måske du
skulle overveje at få stellet målt efter.

Jan

Fra : Peter Wolff

Dato : 15-10-04 06:54

Køleren sidder til at kunne bevæge sig og har under uheldet fået rykket i
nedover cylenderen, Derfor den bule. Stellet fejler ikke noget - Jeg kørte
også kun 15 km/t da det skete oh jeg ramte ingen ting.