Stunt Video - go' :-)
Fra : André T.

Dato : 14-10-04 00:06

http://www.teamxmx.com/video/october5th.wmv

N-joy

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : Christer Waleryd

Dato : 14-10-04 06:55

André T. <fisker@kutter.nordsoen> writes:

> http://www.teamxmx.com/video/october5th.wmv

Tak!

Kaffe _og_ video, god start på en grå dag

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-10-04 10:56

"André T." <fisker@kutter.nordsoen> skrev i en meddelelse

> http://www.teamxmx.com/video/october5th.wmv
>

> N-joy
>
> Mvh André T.

Man skal vist til at træne ............Men mon ikke 150 ccm og variomatic
vil gøre det sværere...

Kim
Geely Boss

Fra : anders majland

Dato : 14-10-04 12:04

> Man skal vist til at træne ............Men mon ikke 150 ccm og
> variomatic vil gøre det sværere...

Ikke nødvendigvis - Jeg har set nogle video med 50ccm'ere der også havde
styr på det. Istedet for at holde balancen på gassen så bruges
gas/bagbremse - Og så er det jo rart med bremsegrebet på styret så man
kan lave alle mulige "tåbelige" positurer undervejs ....

Men dem i video'en har nu meget godt styr på det - Og sådan nogle
videoer finder jeg mere underholdende en ghostrider kategorien ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : MLP

Dato : 14-10-04 16:13

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:416e8339$0$77012$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Men dem i video'en har nu meget godt styr på det - Og sådan nogle
> videoer finder jeg mere underholdende en ghostrider kategorien ....

Fed video, flere af den slags Tak!!
Det ser så legenede let ud! Men jeg tror det har kostet et par cykler inden
de er kommet til det stadie de er på!
Jeg ville gerne kunne, men har ikke nosserne til det.

(fra en der er røget bagover på Marcelis Boulevard i Århus, Det siges det så
sjovt ud)

MLP

Fra : André T.

Dato : 14-10-04 16:36

>Fed video, flere af den slags Tak!!
>Det ser så legenede let ud! Men jeg tror det har kostet et par cykler inden
>de er kommet til det stadie de er på!

Ja, det værste ved det, er at jo bedre de er, jo nemmere ser det ud...
Ret frustrerende...

Fandt kun video'n, pga. jeg selv er besat af de små cykler til at
"stunt'e" på Den mest kendte er Honda XR50, som er et kæmpe Hit i
USA.

Jeg har selv en XR50 (10 tommer hjul), og en Jincheng Q7 (8 tommer
hjul).. Begge ombygede m. større motor m.m. Ultra sjove cykler. Kan
klar anbefales til dem der aldrig bliver voksne.

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
* Do one thing every day that scares the hell out of you *

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-10-04 11:52

Prøv at lægge mærke til de ENORME bagtandhjul de kører med
Sikke en Gearing så tror da pokker de kan "hive" dem på baghjul på den måde

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Morten dahl

Dato : 16-10-04 20:02

meddelelse news:416e8339$0$77012$14726298@news.sunsite.dk...

> Ikke nødvendigvis - Jeg har set nogle video med 50ccm'ere der også havde
> styr på det. Istedet for at holde balancen på gassen så bruges
> gas/bagbremse -

Nu er min erfaring at baghjulskørsel via nænsom modulering af gassen, er en
del sværere end at bruge kobling/bagbremse. fik tricket af en stuntkører
som jeg var ude at få en tur bagpå (og foran for det ikke skal være løvn)

-
Morten Dahl
3xgixxer srad og 1 gixxer k2

Fra : Pierre-Karina

Dato : 14-10-04 16:00

"André T." <fisker@kutter.nordsoen> skrev i en meddelelse

> http://www.teamxmx.com/video/october5th.wmv
>

> N-joy
>
> Mvh André T.

Ganske underholdende men jeg vil hellere se videoen inden de er blevet så
go`e, det er lidt sjovere at se når de vælter på deres dyre maskiner

pierre