Taget i røven af www.Armanski.dk
Fra : MLP

Dato : 08-10-04 18:56

Hej i gruppen
Så er jeg tilbage efter ca 4 år (Den gang navn "Horn1")

Jeg vil gerne starte min tilbagevendelse med en advarsel!
Lang historie kort(ere)
Jeg og fruen skulle hitte en CBR 400 til fruen og var inde at kigge på
www.mobile.de og fandt en!
En -96 der havde gået ca. 27000 km. den fandtes et godt stykke nede i
tyskland. Vi syntes der var for langt at køre så jeg ringede til
www.armanski.dk efter at have set deres tekst i DBA om at de importerede
biler, jeg spurgte om de også imp. Mc og det gjorde de, det ville koste ca.
4-5000kr. og hun (Leila) forklarede så alt der der så fint står på deres
hjemmeside, hvordan de tager ud og tester og efterprøver alt, og tjekker om
Mc'en lever op til kundens krav, mine krav var at der ikke måtte være ridser
i stellet og den skulle være i god mekanisk stand !
Hun forklarer også at det salær hun skal have de 4-5000,- typisk bliver
halveret fordi hun er en hård forhandler og kan forhandle prisen ned. alt
sammen meget fint.
I mit tilfælde ringer Leila og forklarer at sælger ikke vil gå ned i pris da
hans cykel er meget billig i forhold til de andre CBR- der er til salg på
mobile!

Cyklen kommer til DK, og der er ridser i stellet, jeg forklarer hende at så
har hun jo ikke gjort sit job særligt godt! hendes svar: jeg har ikke
forstand på Mc'er (mit ?? kræver det forstand at se ridser i et stel?)
Nå men der er flere ting, ca. 1-1,5 liter for meget motorolie på, i
papirene er det en -93......osv.
Hendes/deres koncept er at man overfører penge til dem så de tager de til
tyskland og handler cyklen, en risiko jeg godt kunne løbe da Mc- kostede
2900 Euro.

Med de fejl virkede det ikke som om at der var noget der var blevet tjekket,
så jeg ringede til tyskland til forhandleren han forklarede: Der har ikke
været nogen at kigge på MC'en, den blev købt ubeset over tlf., og den blev
solgt for 2500 Euro.
Konklusion:
Jeg har betalt 4000 kr i salær
De har snydt mig for 400 Euro
De har ikke tjekket MC'en

På trods af at jeg har kvitteringer fra tyskland der viser at jeg er blevet
taget ved røven vil hverken Politi eller Forbrugestyrelsen foretage sig
noget i denne sag!
Dog har jyllands posten senere haft en artikel om at der er andre end mig
der har Politi anmeldt dem, (for 100.000 kr ) men de vil desværre ikke grave
dybere i sagen!

MVH. MLP 68

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-10-04 19:31

MLP wrote:

> Konklusion:
> Jeg har betalt 4000 kr i salær
> De har snydt mig for 400 Euro

Betaler man forud???

Thore

Fra : MLP

Dato : 08-10-04 19:59

"SmaRTrxxv" <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> wrote in message

> Betaler man forud???
>
> Thore

Ja! man betaler forud, og derfor tog jeg cyklen med derfra, ellers havde jeg
hverken penge elle MC.

Fra : Carl Dragert

Dato : 07-10-04 19:47

"MLP" <morten.lillegrdpedersen@telia.com> wrote in message
> Konklusion:
> Jeg har betalt 4000 kr i salær
> De har snydt mig for 400 Euro

Tja - for 7000 kr. kunne I have fået en god lille ferietur

Carl Drægert
Hvis far engang indprentede at "Den der har pengene i hånden, har magten"