MC-beklædning i KBH området
Fra : TKV

Dato : 07-10-04 14:06

Hvor i KBH området finder jeg en MC forretning med et stort udvalg i
beklædning.

Hilsen

Torben

Fra : Jimmi Bram

Dato : 07-10-04 14:31

> Hvor i KBH området finder jeg en MC forretning med et stort udvalg i
> beklædning.

Enghave-mc på enghavevej (vesterbro) har en del, mest codura.
Stevens MC på amager har mere i forskelligt læder.
Aagesen MC har et forholdsvist lille udvalg, det samme har Haasum og Mc
Huset.
Desuden ligger der et kæmpe lager på havnen i Malmø med ret billigt tøj. Men
jeg har ikke adressen.

Mvh
Jimmi
Yamaha Tr1 '84.

Fra : Jimmi Bram

Dato : 07-10-04 14:40

Og forresten:
Enghave har kun Shoei og Bjeffe hjelme. (Hvoraf kun Shoei er noget værd)
Aagesen har kæmpe udvalg i Arai, Stevens Mc har også lidt Arai.

/Jimmi

Fra : Richard

Dato : 07-10-04 22:11

Jimmi Bram wrote:

> Desuden ligger der et kæmpe lager på havnen i Malmø med ret billigt tøj. Men
> jeg har ikke adressen.

Heller ikke huske (lidt af) navnet??

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 08-10-04 16:52

Richard wrote:

> Heller ikke huske (lidt af) navnet??

Kunne det være addemoto. du tænker på?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-10-04 15:23

TKV wrote:
> Hvor i KBH området finder jeg en MC forretning med et stort udvalg i
> beklædning.
>
> Hilsen
>
> Torben

MC-Hjørnet på Roskildevej

CAPS i Valby

Fra : jesper

Dato : 07-10-04 22:28

TKV <torben.kvamm@fjernmig.mail.dk> wrote in message news:<Xns957B99AC46B4TKVdanishmeatdk@130.227.3.84>...
> Hvor i KBH området finder jeg en MC forretning med et stort udvalg i
> beklædning.

Jaguar/Gloveco på Søborg hovedgade.
De har et stort udvalg. Og har den til prisen bedste kvalitet. Jeg har
nu haft 2 sæt derfra og er godt tilfreds.

Jesper
Cagiva Canyon 500

Fra : Ronni Jensen

Dato : 08-10-04 09:49

MC-Forum i Ølstykke gav mig RIGTIG gode tilbud - priser ingen af dem jeg
undersøgte i Kbh kunne matche.. Kan kun anbefale dem

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ralfi

Dato : 08-10-04 18:37

> Jaguar/Gloveco på Søborg hovedgade.

Søborg Hovedgade nr. 23. Har selv lige købt jakke/bukser/handsker m.m.
der. Er OK tilfreds. Var rundt og kigge i det meste af KBH, men syntes at
jeg fik mest for pengene hos Jaguar/Gloveco.

Egentligt meget sjovt: Det var svigermor som gav mig et tip om biksen. De
har ingen hjemmeside eller store annoncer. At rygtet om Jaguar/Gloveco er
nået helt til midt-jylland hos svigermor, som er bange for alt der har
flere kubik end hendes eletriske tandbørste, må siges at være en
anbefaling i sig selv .

Ralf
XJ 600 Div