karburator igen
Fra : Kai Mårsted

Dato : 02-10-04 16:03

Hej NG,

Jeg må nok udtrykke mig lidt tydeligere i følgende sp. De to T-stykker har
intet at gøre med dem der kan tilsluttes manometre når de skal balanceres og
hvoraf den ene normalt går til den lille studs på benzinhanen og den anden
blændes af.

På min Kawasaki Z750 2 cyl fra 84, sidder der to T-stykker lidt oven over
hinanden, som forbinder de 2 karburatorer. På den ene (den nederste) sidder
benzinslangen fra hanen. Hvad skal der sidde på den anden???????

Hilsen Kai

Fra : Flemming Disc

Dato : 04-10-04 11:20

> [...]
sidder
> benzinslangen fra hanen. Hvad skal der sidde på den anden???????

Hej Kai.
Den nederste er som du skriver, benzintilgang til svømmerhus.
Den oppeover er lufttilgang til svømmerhus, skal have en slange på hænger og
bagom eller nedeunder luftfilterkasse.

Er det en USA model, kan der godt være nogle flere slanger, vedr. noget
forurenings...efterbrænder......benzindampe osv.

Er din Kawa en 750-K2, med beltdrive?
Har selv en B1 fra 1976, som jeg købte fra ny og snart har trillet 350.000
km på.
Du er velkommen til at vende tilbage, hvis der er noget jeg kan hjælpe med
omkring din kawa.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Flemming Disc

Dato : 04-10-04 14:38

> Du er velkommen til at vende tilbage, hvis der er noget jeg kan hjælpe med
> omkring din kawa.

Jeg har en original værkstedborg, der dækker alle 750 Twin modeller og
partskatalog for B1-B3.
Værkstedsborgen er ikke til salg, men der kunne måske laves et kopi, for
omkostningerne!
Men partskatalog har du vel fundet på Kawasakis hjemmeside i USA
http://www.buykawasaki.com/Default.asp?
Held og lykke med projektet.

--

Venlig hilsen