Skades anmeldelse!?
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-10-04 15:11

Nu er det så min tur til at være blevet rykket rundt af madkasse..
Ved kolding storcenter igår i mydre tiden.. Fy for den der kom mange
mennesker..
Damn det kunne mærkes, men overlever da..

Skal lige siges at bilen self ikke overholdt sin vigepligt og kørte lige ind
i siden på mig..
Så det er heldigvis ikke mig det kommer til at koste..

Men nu er der jo den med at det var standart udst. der var på, og det er
temmeligt færdigt nu. Kan det lade sig gøre at få fikset noget nu når det
alligevel skal skiftes, eller kommer der bare originalt på igen?

Der er også ting som styr osv der er røget..

De uoriginale dele jeg evt gerne ville have koster jo også langt fra hvad de
originale koster..

Nogen der ved noget om det?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : esben bøll

Dato : 01-10-04 15:23

> Men nu er der jo den med at det var standart udst. der var på, og det er
> temmeligt færdigt nu. Kan det lade sig gøre at få fikset noget nu når det
> alligevel skal skiftes, eller kommer der bare originalt på igen?

JEg var ude for noget ligedan sidste år.
Der røg den bare ind til makenikeren, så kom der en forsikringsmand og
kiggede på det og gav en rep. pris og hvilke dele vi måtte skifte på deres
regning.
Så fandt jeg selv ud af det med mekanikeren hvordan vi gjorde det og hvor
vi ville købe dele.
Så fabdt de de ud af det med regningen til forsikringen.

MVH Esben

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-10-04 17:22

esben "bøll" wrote:

> [...]
> hvor vi ville købe dele.
> Så fabdt de de ud af det med regningen til forsikringen.

Samme erfaring her.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-10-04 21:33

Oki..

Jeg krydser fingre for at jeg idet mindste får lidt ud af det så..
-Også kaldet lidt sort "held i uheld"..