Malerklemmen 3.10
Fra : Denise

Dato : 01-10-04 10:35

Hej Gruppe
Er der nogle her fra der kører til Malerklemmen søndag ?
Det er jo ikke sikkert vi igen i år kan klare den i november mht vejret, så
måske er det sidste gang, og iøvrigt første gang i år for mig .
NB! Har før set, at også 2T'er kan køre helt derned

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Moller

Dato : 01-10-04 11:32

Denise wrote:

> NB! Har før set, at også 2T'er kan køre helt derned

   Kan godt være, men vi vil ikke omgås 4T folket, rent religions mæssigt ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Denise

Dato : 01-10-04 11:42

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Kan godt være, men vi vil ikke omgås 4T folket, rent religions mæssigt ;)

> [...]

LOL, heller ikke tidligere 2T folk ?

Fra : Moller

Dato : 01-10-04 11:47

Denise wrote:

> LOL, heller ikke tidligere 2T folk ?

   Det kan jeg ikke udtale mig om :) da jeg jo stadig er 2T mand :)

   Men lad os nu se til foråret igen ;) jeg er ved at gå over i vinter
mode , og derved vil jeg køre rent 2T indtil foråret, da de jo kan
starte om vinteren ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Denise

Dato : 01-10-04 11:57

> [...]
>
> Men lad os nu se til foråret igen ;) jeg er ved at gå over i vinter
> mode , og derved vil jeg køre rent 2T indtil foråret, da de jo kan

Fornuftigt nok, det er jo heller ikke alle der har råd til bil

Fra : Moller

Dato : 01-10-04 13:28

Denise wrote:

> Fornuftigt nok, det er jo heller ikke alle der har råd til bil

   Eller tør sige at fruen kan tage bussen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Denise

Dato : 01-10-04 13:31

> Eller tør sige at fruen kan tage bussen :)

Dejligt med lidt respekt for det stærke køn

Fra : Moller

Dato : 01-10-04 13:40

Denise wrote:

> Dejligt med lidt respekt for det stærke køn

   Det rigtigt, det svage skulle helst tro de er det stærke køn, så de
fortsætter med madlavningen osv. af de huslige pligter ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-10-04 13:46

Denise wrote:
> NB! Har før set, at også 2T'er kan køre helt derned

"Desværre" vil jeg være at finde på Jyllandsringen på Søndag, så jeg
tror ikke lige..

// Hans, på københavns mest rygende totakter!
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-10-04 15:28

-sakse-
> // Hans, på københavns mest rygende totakter!
> --

Hvad pokker, har du købt eksens MZ 250'er???

Mvh Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-10-04 15:33

Aragorn Elessar wrote:
> Hvad pokker, har du købt eksens MZ 250'er???

Er du gal? det er sguda en RD350'er der kører på det absolut mest
mineralske olie jeg kan støve op ;)

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-10-04 15:39

> [...]
>
> // Hans
> --
> RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Okayokayokay, godt ord igen!
Nej, jeg er ikke gal - højdt lidt småskør!

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 01-10-04 15:48

Aragorn Elessar wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Okayokayokay, godt ord igen!
> Nej, jeg er ikke gal - højdt lidt småskør!

Det er fordi du mangler en kat til at afstresse med

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-10-04 15:54

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> Det er fordi du mangler en kat til at afstresse med
>
> --
> Hilsen Denise
> http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Hej Denise.

Naharj, jeg har da min møbeltiger! *GGG*
http://www.furnituretiger.dk/Tegninger/Tigre/16.jpg

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 01-10-04 16:08

Aragorn Elessar wrote:

> Hej Denise.
>
> Naharj, jeg har da min møbeltiger! *GGG*
> http://www.furnituretiger.dk/Tegninger/Tigre/16.jpg
>
> Mvh
>
> Aragorn_DK

Ok så, godt nok, når man nu ikke har mulighed for den ægte vare
--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Hekto

Dato : 01-10-04 19:53

In article <415d6ccc$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
aragorn@wellesK75.dk says...
> Okayokayokay, godt ord igen!
> Nej, jeg er ikke gal - højdt lidt småskør!

.... skingrende småskør og pletvis sindsyg???
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-10-04 21:12

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> In article <415d6ccc$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> aragorn@wellesK75.dk says...
> >
> ... skingrende småskør og pletvis sindsyg???
> --
> /Hekto

Nææh - det hedder excentrisk, når man som jeg bevæger sig i visse kredse -
skingrende excentrisk! *skrupgriner*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-10-04 22:18

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> writes:

> Det er fordi du mangler en kat til at afstresse med

Sådannogether?
http://www.harrekilde.dk/pmc/IMG_0189s.JPG
http://www.harrekilde.dk/pmc/IMG_0195s.JPG

(Samme kat, lillesøster var ikke fotovillig den dag)

(PS: Ja, Korat. Ja, af Camilla Baird's opdræt. Nej, jeg er ikke på dfdk)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Denise

Dato : 02-10-04 08:32

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> [...]
> http://www.harrekilde.dk/pmc/IMG_0195s.JPG
>
> (Samme kat, lillesøster var ikke fotovillig den dag)
>
> (PS: Ja, Korat. Ja, af Camilla Baird's opdræt.

Skønne billeder, der er ikke noget mere afstressende end bløde, legesyge
misser. Og det er jo skønne korater Camilla har .

> Nej, jeg er ikke på dfdk

Nå, hvorfor dog ikke, der er da flere fra dfm der har været inde og skrive
og sikkert flere der læser. Men selvfølgelig du kan jo også vente til du har
noget at spørge om dér, det er rigtig kloge folk der huserer

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-10-04 08:48

> Skønne billeder, der er ikke noget mere afstressende end bløde, legesyge
> misser. Og det er jo skønne korater Camilla har .

Lad mig gætte: du har ikke Korat? - legesyge, ja. Afstressende? af og
til. Kælesyge? Kun når de vil selv. Kat? Så absolut!

> Nå, hvorfor dog ikke, der er da flere fra dfm der har været inde og skrive
> og sikkert flere der læser.

Well, mest fordi livet er for kort til at følge alverdens newsgrupper.

> Men selvfølgelig du kan jo også vente til du har
> noget at spørge om dér, det er rigtig kloge folk der huserer

Indtil nu ved jeg _rigeligt_ om Sveriges regler om ind og udkørsel af
katte

Kai

Fra : Denise

Dato : 02-10-04 09:53

Kai Harrekilde-Petersen wrote:
> Lad mig gætte: du har ikke Korat? - legesyge, ja. Afstressende? af og
> til. Kælesyge? Kun når de vil selv. Kat? Så absolut!

Nej, jeg har jo mest Somali, verdens mest kælne kattetype, så afgjort
afstressende. Men masser af grin når de flipper ud og laver fræs, det er jo
ens for alle katte.

> Indtil nu ved jeg _rigeligt_ om Sveriges regler om ind og udkørsel af
katte

Ja, det kan jeg tænke mig

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Richard

Dato : 01-10-04 20:22

Denise wrote:

> Er der nogle her fra der kører til Malerklemmen søndag ?

Jep, i forlængelse af et besøg ved Stumpemarkedet ved City 2 - og hvis
vejret ellers holder tørt

> Det er jo ikke sikkert vi igen i år kan klare den i november mht vejret,

Eller netop i år med alle de varme og tørre dage, vi har til gode

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-10-04 16:55

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in message

> Jep, i forlængelse af et besøg ved Stumpemarkedet ved City 2 - og hvis
> vejret ellers holder tørt

Hej Richard !

Vi kunne mødes på tanken i Tåstrup omkring 13 - 13.30, eller v. City 2
et eller andet sted.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 02-10-04 12:43

Denise skrev i meddelelsen
> [...]
> mig .
> NB! Har før set, at også 2T'er kan køre helt derned

Jeg og en del andre inde fra SV forummet vil være at finde dernede, forudsat
at vejret holder

--
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816