Ros til jer/os! Og ris til andre...
Fra : Ann-Mai Klausen

Dato : 29-09-04 14:50

Vidst en lidt længere skrivelse, så er i advaret... : )

Forleden weekend var et mindre teknisk uheld skyld i at jeg endnu engang
måtte mindes hvor fantastiske stort set alle mc'ister er over for
hinanden!!! : )
Efter et par km. kø på motorvej besluttede min mc sig pludselig for at
spytte al kølervæske ud på kortest mulig tid... Hvilket resulterede i en
panisk mig der hurtigst muligt trillede ind i nødsporet uden at ha' den
ringeste anelse om hvad der var galt. Så fortvivlet ned på min mc hvor grønt
snask dryppede ud over det hele, og inden jeg nåede at stå af, så jeg min
frælser allerede holdt bag mig! En anden mc havde næsten hurtigere end jeg
selv opdaget hvad der var sket og var kørt efter mig for evt. at hjælpe. Vi
blev hurtigt enige om at det ikke så godt ud og han tilføjede yderligere at
det vidst var kølervæsken den var gal med, hvorefter han tilbød at tage mig
med så langt jeg nu ville mod hans destination... Tog selvf. mod tilbuddet
med kyshånd, og han satte mig af 10 km længere syd på hvor jeg kunne ringe
efter hjælp til mc'en og mig selv!! Fik aldrig sagt meget andet en 1000 tak
til gutten, så derfor må i istedet nyde godt af rosen her inde!! :)

Og så videre til at dele ris ud! : /
Jeg havde desværre på det tidspunkt ikke fået mig et abonnement til
afhentning af mc i sådanne situationer, så ringede efter Dansk Autohjælp, i
håb om der kunne laves en aftale - det kunne der. : / Jeg havde intet
abonnement, så det kostede mig omkring 1400 kr at få den fragtet 15 km. Men
fair nok, de skal også leve.
Men hvad der ikke var acceptabelt var den behandling der blevet givet i
telefonen, man står i forvejen i en presset situation, mc'en holder midt i
ingen ting, virker ikke og der er måske noget der skal nås, og så blev der
vrisset af en og ikke svaret pænt på ellers alm. spørgmsål. Først ved selve
afhentningen var der service og man fik straks en kop kaffe at varme sig på
mens de ordnede resten.

Besluttede mig efter den sidste del af behandlingen alligevel for at købe
abonnement hos dem og bestilte et over nettet for få dage siden. Kostede
sølle 330 kr, og i min iver efter at få det her abonnement inden det gik
galt igen, fik jeg ikke lige stusset over at de kun dækker sølle 6 mdr om
året. (Hvilket jeg lige opdagede i dag i forbindelse med følgende) : / Min
fejl. Nå men fik endnu en overraskelse da der i dag kom et girokort ind af
døren på 525 kr. Ringede selvf. for at høre hvad der forgik, og fik at vide
at de kun dækkede mc 2 dage mere i det år så den forsikring ville de ikke
sælge mig... Ok??? Så de tænkte at det så ville gavne i stedet at sende mig
et abonnement til BIL??? Ved ikke hvad de havde i tankerne, men jeg har i
hvert fald droppet enhver tanke om at bruge dem nu. Ringede i stedet straks
til Falck hvor jeg fik alletiders behandling og et abonnement der dækker 12
mdr for kun 413 kr!

Om det var "engangs-fejl" fra Dansk Autohjælp's side skal jeg ikke kunne
udtale mig om... Men nu har jeg i hvertfald delt lidt ud af mine oplevelser
og erfaringer! : )

God vind der ude på vejene! :)

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 17:10

> Om det var "engangs-fejl" fra Dansk Autohjælp's side skal jeg ikke
> kunne udtale mig om... Men nu har jeg i hvertfald delt lidt ud af
> mine oplevelser og erfaringer! : )

Deres telefonpasserer får ofte en gang røg - har jeg også selv gjort* -
men derfor bør de nu tale pænt til potentielle kunder.

* I forbindelse med en flytning når det første girokort ikke frem og jeg
får brug for hjælp inden rykkeren kom. Så jeg står en søndag 250km
hjemmefra med en mc der ikke kan starte efter at den har været væltet.
Hvis jeg kunne finde girokortet og betale dette ville der være dækning
igen 24 timer senere. Det endte med at min kone var ude og hente en
trailer og køre ned efter mig ... Men derfor har jeg nu stadig abb hos
Dansk Autohjælp. De er alle 3 (2mc og en bil) tegnet igennem FDM og så
er prisen noget lavere end ved direkte abb hos dem - og dækker hele
året. I princippet min fejl at jeg ikke har fået betalt rettidigt - men
de kunne godt have udvist lidt større flexibilitet for en mangeårig
kunde. Jeg havde sendt dem en addresseændring, men den havde de ikke
fået registreret.

Til gengæld har jeg kun stor ros til deres chauffører. Dem har jeg været
ude og køre med (alt for) mange gange med min Aprilia.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 29-09-04 19:24

Ann-Mai Klausen <ann-mai@2040.dk> skrev i en

> Jeg havde desværre på det tidspunkt ikke fået mig et abonnement til
> afhentning af mc i sådanne situationer...............

Og det minder mig så om at DFM's vejhjælp omkring Lillebælt atter kører
(bilen er nysynet og på'ningsvognen monteret med friske dæk og nyrenomalede
lygter)!!

Færdes du blot lejlighedsvis i pågældende område, så gem følgende
mobilos-nummer for tilfældets skyld: 6133 2843

--
Armand.