Hvor længe holder i ud ??
Fra : fdsfs

Dato : 28-09-04 18:38

Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må jeres
maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
kan lade sig gøre.

/tralala

Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 28-09-04 18:48

me too
http://www.dfmc.dk/?id=706

kop

Fra : MFO

Dato : 28-09-04 18:54

fdsfs wrote:

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec.
> de dage det kan lade sig gøre.
>
> /tralala

Jeg kører, de dage det kan lade sig gøre, også i december.

--
Michael
Kawa Z650

Fra : Lyrik

Dato : 28-09-04 18:59

"fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det

++++++++++++++++++++++++++++
Jeg kører hele året. Det er fordi jeg er dansker. Vi nedstammer fra
vikingerne ser du.
Leo 150ccm til og fra arbejde og Kawa EN500 til de længere ture. Jeg skal
indrømme at der cirka er 1 dag om året jeg ikke kører. Når der lige er
faldet sne. Men når de har saltet, så kan man rigtig få sjappet til at
sprøjte igen!

Hilsen
Jens
http://lyrik.homepage.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-09-04 19:00

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må jeres
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
> kan lade sig gøre.

kører hver dag på arb.
Stopper når salten starter

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Denise

Dato : 28-09-04 19:18

fdsfs wrote:
> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec.
> de dage det kan lade sig gøre.
>
> /tralala

Kører daglig men helst ikke i regnvejr, så tager jeg gerne madkassen. Kigger
forbi Langelinie i morgen, kommer der i det hele taget nogle dér på denne
tid af året ?

--
Hilsen Denise

Fra : Rene Joergensen

Dato : 28-09-04 20:23

Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> Kører daglig men helst ikke i regnvejr, så tager jeg gerne madkassen. Kigger
> forbi Langelinie i morgen, kommer der i det hele taget nogle dér på denne
> tid af året ?

Jeg har snakket med 3-4 stykker om at tage derud på fredag, kan ikke
imorgen, der skal FZR'en synes så den kan blive rigtigt min :)

--
-René

Fra : Jo

Dato : 28-09-04 19:46

> [...]
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det

Jeg holder lige pause i 2-3 dage (måske...) efter en uge og 3.800 km mc-tur
til Italien og Østrig, men så ses vi nok på vejene igen, og det' lige til
november.

Jo.

Fra : Esben Bøll

Dato : 28-09-04 20:16

Tja jeg regner med at køre hele vinteren som sidste år.
Har lige IDAG købt en Honda XL 350R til vinteren...
Min gamle transalp er lidt tung i sjappet.

Esben Bøll, Odense

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-09-04 20:24

> [...]
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det

Nåh, du er kun sommer-motorcyklist din kylling?

Rittig
(Syns faktisk det er sjovest at køre i sne.)

Fra : Steen E.

Dato : 28-09-04 20:52

> Nåh, du er kun sommer-motorcyklist din kylling?
>
> Rittig
> (Syns faktisk det er sjovest at køre i sne.)

Jep - ditto ægte kylling her - kommer kun ud når der ikke er en chance
for regn. Sne ? Forget it ! En opvarmet garage til Fazeren og ild i
pejsen til køreren !!

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 29-09-04 12:42

On Tue, 28 Sep 2004 21:51:45 +0200, "Steen E." <steen-e@ofir.dk>
wrote:

>Jep - ditto ægte kylling her - kommer kun ud når der ikke er en chance
>for regn. Sne ? Forget it ! En opvarmet garage til Fazeren og ild i
>pejsen til køreren !!

Kan Fazeren ikke hænge over pejsen, så du kan have glæde af den om
vinteren?

Kørte selv året rundt på min BSA, mens jeg læste, men nu er jeg vist
mere til S-tog og cykel :)

Husker en tur til Fyn, hjem til jul hos forældrene - tæt tåge, den 23.
december om aftenen, og så sprang min baglygtepære :( Nåede frem til
en tankstation, netop som personalet låste sig ud, men de forbarmede
sig og låste sig ind igen, så jeg kunne få en ny pære og komme levende
hjem til jul :)

Skulle jeg i dag ud og køre i sne, så skulle det kun være for sjov og
ikke for at nå noget bestemt.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Steen E.

Dato : 29-09-04 20:35

> [...]
> hjem til jul :)
>
> Skulle jeg i dag ud og køre i sne, så skulle det kun være for sjov og

.... du har fat i noget der - det er nok en sådan begivenhed, der har sat
sine spor - på tilsvarende måde skulle jeg engang i midten af '70erne
have kørt Z1'eren i vinterhi hos mine forældre, og var som sædvanligt
for sent ude.

Det blev en tur fra Lyngby til Sydsjælland i tæt snevejr, sammenkørt sne
og is på vejen, ingen saltning og en del biltrafik samtidig, op til jul.
En laaaang tur, og både første og sidste gang.

Fra : dsadas

Dato : 28-09-04 21:02

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> "fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> skrev i en meddelelse
>
> Nåh, du er kun sommer-motorcyklist din kylling?
>
> Rittig
> (Syns faktisk det er sjovest at køre i sne.)

hehe, ja måske, jeg undskylder med det er første år jeg kører MC
overhovedet. Jeg har dog kørt allerede nu i skybrud, hård kuling o.s.v. uden
at møde en eneste MC på vejen. Det passer ikke helt jeg har dog mødt MC
politi på nogle af disse dage.

/tralala

Fra : Kasper friis

Dato : 28-09-04 20:59

Regner med at sætte cyklen væk 1 nov.. min ZX6R egner sig sku ikke til
snevejr :)

--
Kasper Friis
ZX6R 636 04 i Kawa grøn :)

Fjern "FJERN" inden reply til mig

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-09-04 21:05

> [...]
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det

Jeg sætter min ind her i weekenden. Der er ved at blive køligt, og så har
jeg fået min lyst styret for i år. Jeg gider ikke køre når det regner og
blæser, hvilket det gør 80% af tiden indtil vinter.

Hilsen Johnny

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-09-04 21:22

> Jeg sætter min ind her i weekenden. Der er ved at blive køligt, og så
> har jeg fået min lyst styret for i år. Jeg gider ikke køre når det
> regner og blæser, hvilket det gør 80% af tiden indtil vinter.

Passer de 80% ikke også ca. på hele sommeren?

Det må da være kedeligt ikke at køre de 20% af dagene hvor det er godt
vejr..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 23:12

"fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> writes:

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1
> dec. de dage det kan lade sig gøre.

Fazeren har tit kørt det meste af vinteren på grund af en ustabil
vintercykel, behørligt sprøjtet ind i olie. Til denne vinter har jeg
anskaffet mig en ordentlig offroader, så Fazeren ryger nok ind midt i

Jeg tror også at jeg vil forkæle mig selv med varmehåndtag på begge
cykler, og så få anskaffet nogle af de der varmepuder man koger, lader
hærde og så brækker når man mangler varme
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-09-04 23:30

> Jeg tror også at jeg vil forkæle mig selv med varmehåndtag på begge
> cykler, og så få anskaffet nogle af de der varmepuder man koger, lader
> hærde og så brækker når man mangler varme

De puder ledte jeg efter sidste år, men jeg kunne ikke finde nogle der havde
dem (i Aalborg). Jeg var i sports- og fritidsforretninger, matas og diverse
andre forretninger der kunne have sådan noget. De fleste kunne huske at de
havde haft det på et tidspunkt for mange år siden, men havde dem ikke mere,
fordi de ikke kunne sælge dem.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-09-04 23:38

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> havde haft det på et tidspunkt for mange år siden, men havde dem ikke mere,

Jeg kunne da forestille mig at en fiskebutik (altså, ikke der hvor du
køber fisk, men ting fiskegrej) kunne have sådan noget.
Ellers plejer spejder-sport at være flinke til at skaffe underlige ting
hjem

--
Mvh Anders Christensen
Som fik stort A på kørekortet i fredag - Nu på jagt efter cykel!

Fra : thomas sloth

Dato : 29-09-04 12:49

> Jeg kunne da forestille mig at en fiskebutik (altså, ikke der hvor du
> køber fisk, men ting fiskegrej) kunne have sådan noget.

Jeg er ovebevist om at have set dem sidste vinter. De "plejer" at
kunne fås i velassorterede skisportsbutikker.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-09-04 16:01

> Jeg er ovebevist om at have set dem sidste vinter. De "plejer" at
> kunne fås i velassorterede skisportsbutikker.

Jeg besøgte bl.a. Surf og Ski, men det kan godt ske at de ikke er
velassorterede.. Jeg var også inde et par andre steder hvor de hovedsageligt
solgte friluftsudstyr (soveposer, telte, kogegrej m.v.), men heller ingen
held her.

Hvis i finder et sted her i Aalborg må i gerne kommentere det, for de
varmepuder kan godt være rare at have.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-04 09:03

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> [...]
> fleste kunne huske at de havde haft det på et tidspunkt for mange år
> siden, men havde dem ikke mere, fordi de ikke kunne sælge dem.

Det ser ud til at der er en der hedder OBH 4045, der kan bruges. Den
måler 30x20 cm, holder 54°C i 'op til' 90 min, kan anvendes 500+ gange
og koster på nederste link 199,-.
<http://www.obh.dk/Products/Product.asp?ProductNo=4045>
<http://www.elforretningen.dk/shop/default.asp?ProductID=2479>

Der er også en mindre til sko etc., 4046, men den holder kun 20 min:
<http://www.obh.dk/Products/Product.asp?ProductNo=4046> Til den lille
er der dog en brugsanvisning, hvilket ikke er at finde til 4045'eren.

....og så lykkedes det mig også at finde nogle hos Louis:
<http://www.louis.de/_102bbd56cf5382a0fc38fdff6bba4cf3e9/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&artnr_gr=10002211&anzeige=0&back_url=%252F_102bbd56cf5382a0fc38fdff6bba4cf3e9%252Fshop%252Fshop_dispatch.php%253Farticle_context%253Dsearch%2526searchterm%253Dvarmekissen%2526cmd.x%253D0%2526cmd.y%253D0> / Nr. 10002211

2 stk på 9x10 cm til 5 euro, der angiveligt holder "længere tid". Så
er det lige med hvor lang tid det er :-/ Jeg tror nu alligevel jeg vil
prøve dem, 5 euro er en del billigere end OBH-dimserne.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-09-04 16:05

> ...og så lykkedes det mig også at finde nogle hos Louis:

Det lyder godt. Det må jeg hellere huske at få med næste gang der skal
bestilles fra Louis.

> 2 stk på 9x10 cm til 5 euro, der angiveligt holder "længere tid". Så
> er det lige med hvor lang tid det er :-/ Jeg tror nu alligevel jeg vil
> prøve dem, 5 euro er en del billigere end OBH-dimserne.

Ja, de er ikke specielt store, men hellere lidt flere små frem for 1 stor.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-09-04 09:44

"fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> writes:

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de
> dage det kan lade sig gøre.

Tjah, jeg kører indtil sneen begynder, eller at de begynder at salte
hver dag. Jeg gider nemlig ikke at vaske hver dag...

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Soren Lindholt

Dato : 01-10-04 10:35

"Mikkel Christensen" <mikkel.christensen@gmail.com> wrote in message
> Tjah, jeg kører indtil sneen begynder, eller at de begynder at salte
> hver dag. Jeg gider nemlig ikke at vaske hver dag...

Skal vi mon ikke køre nytårs cross i år?? JEg kender et godt sted...

Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-10-04 12:24

"Soren Lindholt" <lindholt@NOJUNKperson.dk> writes:

> Skal vi mon ikke køre nytårs cross i år?? JEg kender et godt sted...

Yeah! Jeg vil køre gul Mazda i crossstøvler og hjelm.
Den skal nemlig heller ikke vaskes

Fra : anders majland

Dato : 01-10-04 16:15

> Yeah! Jeg vil køre gul Mazda i crossstøvler og hjelm.
> Den skal nemlig heller ikke vaskes

Så en gut i fredags i hellerup i en vw buggy med fullface hjelm - Det er
nok ved at være koldt for ørene at køre åben bil
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 10:46

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec.
> de dage det kan lade sig gøre.

Jeg holder vinterpause 1.januar - Der plejer jeg at være så bagstiv og
få tømmermænd at det ikke går at køre nogen steder.

Ellers så sætter jeg grænsen ved megen sne og isslag. Det er da sjovt at
køre i sne - men ikke 200km til arbejde.

Fra : Tue

Dato : 29-09-04 11:20

On Tue, 28 Sep 2004 19:37:56 +0200, fdsfs wrote:

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må jeres
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
> kan lade sig gøre.
Jeg stopper når salten kommer eller det bliver for koldt til mine handsker.

--
Tue Jensen
SV650S - DT125LC

Fra : Ronni Jensen

Dato : 29-09-04 12:25

> Jeg stopper når salten kommer eller det bliver for koldt til mine
> handsker.

Yeah.. så længe salten ikke er kastet, og dog senest 1. december, siger
forsikringen. Ser ingen grund til at betale for at kunne køre 1. dec - 1.
mar, der er sq alligevel for koldt, sjappet, saltet og og og...

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Lyrik

Dato : 29-09-04 13:25

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse

> Yeah.. så længe salten ikke er kastet, og dog senest 1. december, siger
> forsikringen. Ser ingen grund til at betale for at kunne køre 1. dec - 1.
> mar, der er sq alligevel for koldt, sjappet, saltet og og og...
++++++++++++++++++++++++
Der er flere ting i det. For det første gør i jer ikke klart hvor skide
billigt det er at få forsikret de tre måneder!
Leonardoen kostede + 150 kroner!!)) Jeg kan ikke huske hvor meget Kawaen
koster, men det er peanuts! Der er jo "ingen" skader om vinteren( folk kører
ikke ret meget) så derfor er forsikringen billig.

Så er der rigtig mange dage med tørvejr og sol. Om vinteren regner det ikke
så meget.
Det er kun rigtig koldt de dage hvor termometeret er under 0.
Handskerne skal opgraderes til et par billige skihandsker. Det er til at
overse. Kørselen kræver overtræksbukser. Er man flad, så kan man bruge et
par joggingbukser under cowboybukserne og et par regnbukser udenpå.
Ellers selvfølgelig de dyre motorcykelbukser med plastikskjolde til omkring
1100,- eller mere.
Motorcyklen slipper for at blive klodset op og den har fordel af at køre
hele tiden for at holde maskineriet iorden.

Hilsen
Jens

Fra : Ronni Jensen

Dato : 29-09-04 13:48

> [...]
> Motorcyklen slipper for at blive klodset op og den har fordel af at
> køre hele tiden for at holde maskineriet iorden.

Ja plus fordelen af en masse salt - så er der også noget at give sig til,
til foråret..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 14:04

> Der er flere ting i det. For det første gør i jer ikke klart hvor
> skide billigt det er at få forsikret de tre måneder!
> Leonardoen kostede + 150 kroner!!))

Ved GF betaler man 15% ekstra for kasko de 3 vintermåneder.

Men mange betaler jo en formue i forsikring og så er 15% jo heller ikke
peanuts.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 30-09-04 11:00

> [...]
> Motorcyklen slipper for at blive klodset op og den har fordel af at køre
> hele tiden for at holde maskineriet iorden.

...og så slipper man også for at sidde i en lun bil med tørt tøj og en tør
næse.

Kenneth S
Kun fattigrøve kører MC i regnvejr.

Fra : Christina R.

Dato : 30-09-04 12:44

> ..og så slipper man også for at sidde i en lun bil med tørt tøj og en tør
> næse.
>

> Kenneth S
> Kun fattigrøve kører MC i regnvejr.

Det er jo ikke alle, der kan være rige luksusdyr, der er for slappe og
magelige til at køre, når det regner

/Christina R.

Fra : anders majland

Dato : 30-09-04 14:16

> Det er jo ikke alle, der kan være rige luksusdyr, der er for slappe og
> magelige til at køre, når det regner

Når jeg stille og roligt æder mig igennem en kø ved at overhale et par
stykker ad gangen så har jeg det rigtigt fint med at være på mc - også
selvom temperaturen skulle være noget under sommerligt og der evt kommer
lidt nedbør. Ordenligt kluns gør at vejret ikke er det store problem.

Og med de biler og mc'er jeg har haft har bilerne været væsenligt
billigere i drift, så det er ikke økonomien der afgør det.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 30-09-04 14:41

> Det er jo ikke alle, der kan være rige luksusdyr, der er for slappe og
> magelige til at køre, når det regner
>

> /Christina R.

....tsk tsk, du skal vist over knæet snart..

Kenneth S

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 30-09-04 15:21

Kenneth Sørensen wrote:

En masse kinky

> ....tsk tsk, du skal vist over knæet snart..

> Kenneth S

Så så herinde forsøger vi at holde en sober tone - jeres private små lege
bedes i holde for jer selv

Jens B.Rasmussen
RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-10-04 09:15

> En masse kinky

> Så så herinde forsøger vi at holde en sober tone - jeres private små lege
> bedes i holde for jer selv
>

> Jens B.Rasmussen

...aaahh, du kan jo lide det

Kenneth S

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-10-04 10:04

"Jens B. Rasmussen " <beerdog01@ofir.dk> wrote in message
> Så så herinde forsøger vi at holde en sober tone - jeres private små lege
> bedes i holde for jer selv

Denne tradition starter i dag kl. 13:00

--
vh
Torben

Fra : dots

Dato : 29-09-04 13:50

"fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> skrev i en meddelelse
Må jeres
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
> kan lade sig gøre.

Det kan altid lade sig gøre - hele året rundt, også gerne i mudder og sne

dots

Fra : Christina R.

Dato : 30-09-04 12:06

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må jeres
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
> kan lade sig gøre.

Jeg bliver ved med at køre, indtil de begynder at salte (vil ikke ødelægge
maskinen mere end højst nødvendigt *S* )
..... ellers senest til 1. december.
Med det rigtige tøj, så kan man sagtens holde varmen, så længe det bare ikke
er frostgrader - dér går min grænse nok (men jeg er også lidt af en
frossenpind *G* )

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 30-09-04 12:17

"Christina R."

> [...]
ikke
> er frostgrader - dér går min grænse nok (men jeg er også lidt af en

Jo, deeet...

> --
> Christina R.
> (Suzuki GS500E)
> http://www.dfmc.dk/?id=631

Kenneth S

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 04-10-04 13:51

On Tue, 28 Sep 2004 19:37:56 +0200, "fdsfs" <sdfsdf@fsdfs.nu> wrote:

> [...]
>maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det

Mange sjove indlæg he he
Har ikke den store erfaring da jeg først fik kortet 31-9-2003, men har
dog trillet 23.000 indtil d.d. Holder selv pause i dec-jan-feb da det
føles fornuftigt - kører heller ikke i snevejr, men ellers i alt
andet. Var i Søby i torsdags og blev imponeret over det store
fremmøde. Der skal jeg op igen til næste sæson...

god vind

Hans/NTV

Overvejer dog en vintermaskine

Fra : Michael Lykke

Dato : 05-10-04 07:14

Til dem der ikke er for magelige: Køb dog en billig DT`er, el. anden
lille offroader, og kør lidt de dage i vinter I har lyst..Det gør jeg,
blot har jeg betegnelsen "fattigrøv" og kører derfor hele vinteren.
Det er ofte koldt og fugtigt, men der er også de dage hvor solen får
en lille forårsstemning op i èn .

Mvh

Michael L.
GS500E, GSX600F og nu DT175

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-10-04 09:25

fdsfs wrote:
> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec.
> de dage det kan lade sig gøre.

I dag blev konens MC våd - jeg tog den på arbejde (38km), da hun ville have
bilen til at køre de 2km til køretime

Jeg har desværre ikke fået kørt meget på det sidste pga. brolægningsarbejde
foran MC garagen (jojo af mursten skam - med plads til 2) og deraf følgende
dårlig ryg. Men i dag fik jeg altså luftet XJ'eren og hyggede mig rigtigt
med at køre mellem rækkerne på hillerødmotorvejen (hellere tippes end at
blive mejet ned bagfra)

--
vh
Torben Scheel

Fra : Moller

Dato : 05-10-04 14:36

fdsfs wrote:
> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må jeres
> maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de dage det
> kan lade sig gøre.

   Jeg er så småt ved at rulle det store dyr ind, og hive det lille dyr ud
igen :) og så er jeg klar til at køre hele vinteren igennem :)

   spørgsmålet er nu bare om den 300cc motor vil være troværdig nok til at
køre med om vinteren, eller om der skal smides den alm motor på igen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-04 21:51

fdsfs skrev:

> Jeg kører dagligt men ser desværre færre og færre MCer på gaden. Må
> jeres maskiner ikke blive våde ?? Jeg bliver selv ved indtil 1 dec. de
> dage det kan lade sig gøre.

Tja.. det er bare minus fedt at køre MC når solen ikke skinner og brisen
er lun..

Som jeg altid har sagt - det er MC vejr sammenlagt en måned om året. Og
nej jeg vil ikke pakke mig ind efter vejret det bliver det ikke mere
dejligt af

Det er nu engang sur bagdel at sidde på 2 hjul når det siler ned uanset
påklædning :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"