Givi montage mm.
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 20:41

For interesserede

Så er der byggevejledning til en fiks montering af topboks på en VTR-F. Men
vejledningen kan sagtens være inspiration for montage på andre cykler, hvor
Givi (også) har kvajet sig med monteringsbeslagene.....

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/givi/

Kommenter gerne, hvis der er mangler i beskrivelsen.

Den kætteriske artikkel med sammenligning af momentkurver for række4 kontra
V2 har holdt flyttedag. Hvis nogen skal bruge argumenterne herfra såee..

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/moment/

Det er efterhånden blevet til små 13.000 Km. med den hæslige Mobil Synt-S
bil olie, og koblingen fungerer stadig perfekt. Det opsummerer jeg på en
side i nærmeste fremtid.

Og så, med lidt held, bliver der en DIY ventiljusteringsvejledning til
VTR-F, men igen dele af den vejledning vil være generelt anvendelig for
motorer med "brikker".

mvh
Orla

Fra : sumdj@FJERN-DETTErin~

Dato : 28-09-04 20:59

Hej OP..

Absolut elegant løsning..

Men det må have gjort ondt i hjertet, at skulle skære hul i sideskørterne,
men man må jo lide for skønheden.

mvh
Mike

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 23:06

sumdj@FJERN-DETTEringamt.dk skrev i meddelelsen
<4159c284$0$55825$14726298@news.sunsite.dk>...
>Hej OP..

>Absolut elegant løsning..

Historien er, at jeg fik Givi-pladen foræret, og at jeg designede beslagene
uden at have set Givi's løsning. Givi's originale løsning har jeg så siden
set, og det l... ville aldrig have fået plads på min cykel...

>Men det må have gjort ondt i hjertet, at skulle skære hul i sideskørterne,
>men man må jo lide for skønheden.

Næeh, egentlig ikke, men en smule nervøsitet for ikke at have målt rigtigt
op

>mvh
>Mike

Tillykke, sølvgrå ?

En "fie" skal være rød !

mvh
Orla

Fra : sumdj@FJERN_DETTErin~

Dato : 29-09-04 22:21

> [...]

>men man må jo lide for skønheden.

Næeh, egentlig ikke, men en smule nervøsitet for ikke at have målt rigtigt

Tillykke, sølvgrå ?

En "fie" skal være rød !

mvh
Orla

Muligt en FIE skal være rød, men en VTR SKAL være sort,
og det er min nyinvestering.
Faktisk er jeg ret vild med den i Sølvmetal, men det blev altså en Sort,
som jeg nu også er blevet ret vild med.
Du ved: Kan man ikke få den man elsker, ...........

Efter at have futtet lidt rund på dyret, må jeg konstatere, at det kræver
lidt tilvænding
at køre V2 fremfor række4. Det er en ganske anden karaktaristika denne
V2-motor leverer,
men bestemt ikke mindre spændende end min afdøde CBR1000.

Det jeg er mest spistt-off, er manglen på en centralstøttefod,
det er dælme bøvlet, med baghjulsløfter m.v., når man er vant til liiiiige
at løfte dyret på centralen,
men det går somend nok.

Mvh
Mike