Apropos personen, der blev stoppet på mc m~
Fra : BoS

Dato : 27-09-04 13:59

Jeg fandt lige lidt nyt i sagen.
http://www.cnn.com/2004/US/09/27/speeding.ticket.ap/index.html

Synes ikke lige jeg kunne se, at den havde været postet før...

mvh Bo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-09-04 14:11

> Jeg fandt lige lidt nyt i sagen.
> http://www.cnn.com/2004/US/09/27/speeding.ticket.ap/index.html
>
> Synes ikke lige jeg kunne se, at den havde været postet før...

er det korrekt opfattet at en Honda RC51 er en VTR1000 sp1 ?
Hvis det er det, har han kørt 60 km/t hurtigere end MC-revyen påstår den
kan, godt nok fra 2001
Godt justeret af den mekanikker

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : MKS - 74

Dato : 27-09-04 15:02

On Mon, 27 Sep 2004 15:11:05 +0200, "Thomas Jensen"
<thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

>er det korrekt opfattet at en Honda RC51 er en VTR1000 sp1 ?

Ja - SP1, SP2 og SPW - Selvom en SPW kan nå deropad var det næppe
sådan een...

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Jacob Deleuran Grunn~

Dato : 27-09-04 19:34

BoS wrote:

> Jeg fandt lige lidt nyt i sagen.
> http://www.cnn.com/2004/US/09/27/speeding.ticket.ap/index.html

Hvorfor hidser folk sig sådan op over det? Jeg kan da huske at en
redaktør? på et af de danske MC-blade lavede en film, der viste en MC
(Hayabuza?) der kørte over 300km/t på de tyske motorveje. Nu snakker vi
self. over 320km/h(205mph) her hvilket er lidt hurtigere.

/Jacob

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-09-04 19:54

Jacob Deleuran Grunnet wrote:

> [...]
> (Hayabuza?) der kørte over 300km/t på de tyske motorveje. Nu snakker vi
> self. over 320km/h(205mph) her hvilket er lidt hurtigere.

Kør-Klar, DR1, 300 km/t, Honda CBR 1100 XX Blackbird hvis jeg ikke
husker meget galt.
Mener han hed Chris hummelshøj eller noget i den stil? (Kan det passe
han sidenhen er afgået ved døden?)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : MKS - 74

Dato : 27-09-04 20:42

On Mon, 27 Sep 2004 20:54:04 +0200, Anders Christensen
<vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote:

>Kør-Klar, DR1, 300 km/t, Honda CBR 1100 XX Blackbird hvis jeg ikke
>husker meget galt.

Det gør du ikke, 305-310 indikeret på speedo, ikke i nærheden af 300
ægte, det kan en std. solsort ikke, men Pauls sikkert...

>Mener han hed Chris hummelshøj eller noget i den stil? (Kan det passe
>han sidenhen er afgået ved døden?)

Ja det var Chris, han blev senere dræbt under en MC-test...

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Rene Joergensen

Dato : 28-09-04 14:26

> [...]

> husker meget galt.
> Mener han hed Chris hummelshøj eller noget i den stil? (Kan det passe

Det var det nemlig:

ftp://danish.carftp.com/pub/MC_stuff/Honda%20Blackbird.mpg (ca. 34MB)

--
-René

Fra : Thomas Hulstr?m

Dato : 06-10-04 16:26

Rene Joergensen <fox@nospam.dk> wrote in message news:<slrnclipjn.pem.fox@hal6000.bananas.dk>...

> Det var det nemlig:
>
> ftp://danish.carftp.com/pub/MC_stuff/Honda%20Blackbird.mpg (ca. 34MB)

Se her ...

http://www.superbikeplanet.com/2004/Sep/040923z.htm

Fra : p.jarnbak

Dato : 28-09-04 01:25

"Jacob Deleuran Grunnet" <jdgNOS@SPAMlaxity.dk> wrote in message

> [...]
> (Hayabuza?) der kørte over 300km/t på de tyske motorveje. Nu snakker vi
> self. over 320km/h(205mph) her hvilket er lidt hurtigere.

En honda blackbird med 305 på uret, så du kan jo nok trække 8-10% fra
så 330 er en ret god fart, noget med 360 på uret(sådan ca)
Hej Palle

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 28-09-04 02:38

Hejsa.
Jeg kom lige til at tænke på noget.
Var der ikke en herinde fra,som for nogle år siden påstod at være blevet
taget med 283 km/t, oppe ved Hørsholm frakørslen?
Vistnok på en svensk turbo R1er.
Hvad er egentlig danmarksrekorden?
Jeg kom bare lige til at tænke på det..(-:
Mvh Rasmus ZX9R-C(der kan vise 305 på en god dag.((-: )

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-09-04 05:51

> Hvad er egentlig danmarksrekorden?
> Jeg kom bare lige til at tænke på det..(-:

prøv at ringe til rigspolitiets færdselsafdeling og hør ad ?

> Mvh Rasmus ZX9R-C(der kan vise 305 på en god dag.((-: )

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04 (som ikke viser over 240)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-10-04 19:24

> Mvh Rasmus ZX9R-C(der kan vise 305 på en god dag.((-: )

Fy for satan

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-10-04 20:20

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> writes:

> Fy for satan

Men det skyldes svjv også at Rasmus' 9nja er gearet

Kai, som ikke har været i nærheden af 300 (for variende betydninger af
"nærheden")
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)