mødested Ålborg/Nordjylland..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 26-09-04 10:15

Hej NG

Kan det virkelig ikke passe at der i en by af Ålborgs størrelse ikke er
sted hvor MC'ister kører hen og mødes, når vejret er til det? ...som
idag f.eks.

Der er masser af MC'er I Ålborg ihvertfald...

og hvad med søndagsmøder m.m. som f.eks idag sidste søndag i måneden...
Her tænker jeg dog ikke kun på Ålborg men måske Jylland mere generelt..

Thore

Fra : Ole Hansen

Dato : 26-09-04 16:13

SmaRTrxxv <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> writes:

> Hej NG
>
> Kan det virkelig ikke passe at der i en by af Ålborgs størrelse ikke
> er sted hvor MC'ister kører hen og mødes, når vejret er til det?
> ...som idag f.eks.

Sørligt, men sandt.. Havnen, nærmere bestemt området mellem kvægtorvet
og ehh.. den der bowling-biks kunne da være et godt sted.. Der er da
plads nok! :)

> Der er masser af MC'er I Ålborg ihvertfald...

Jup!

--
Ole Hansen

Fra : jacob

Dato : 26-09-04 20:40

> Sørligt, men sandt.. Havnen, nærmere bestemt området mellem kvægtorvet
> og ehh.. den der bowling-biks kunne da være et godt sted.. Der er da
> plads nok! :)

det kunne da være en KANON god tradition at få gang i, men nu er sæsonen nok
ved at værer ovre, men så til næste år....

jep. heldigvis

MVH Jacob

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 26-09-04 21:42

Ole Hansen wrote:

> Sørligt, men sandt.. Havnen, nærmere bestemt området mellem kvægtorvet
> og ehh.. den der bowling-biks kunne da være et godt sted.. Der er da
> plads nok! :)

Er der en pølsevogn/iskiosk der?
Det skal der helst være ellers gider folk ikke at komme der..
Tænk over når du selv kører tur.. Man kører som regel et sted for at
spise en is eller noget..

Thore

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-09-04 22:43

"SmaRTrxxv" <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en pølsevogn/iskiosk der?
> Det skal der helst være ellers gider folk ikke at komme der..
> Tænk over når du selv kører tur.. Man kører som regel et sted for at
> spise en is eller noget..

Det med isen er mest en undskyldning for at køre en tur....

--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : MFO

Dato : 27-09-04 06:29

SmaRTrxxv wrote:

> [...]
> Det skal der helst være ellers gider folk ikke at komme der..
> Tænk over når du selv kører tur.. Man kører som regel et sted for at

Er der ikke en med en Goldwing, der har monteret en pølsekoger og et
køleskab?

--
Michael
Kawa Z650, der tit kører forbi havnen

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-09-04 09:22

> Er der en pølsevogn/iskiosk der?

Desværre.. :(

> Det skal der helst være ellers gider folk ikke at komme der..
> Tænk over når du selv kører tur.. Man kører som regel et sted for at
> spise en is eller noget..

Tjah.. Det kan der jo være noget om.. Jeg har kigget lidt på Krak og
de gule sider, men jeg synes ikke lige, jeg kan finde en grill, der er
godt placeret i Aalborg.. Jo, der er en på Frederikstorv - men den har
vist mest åbent på hverdage..

--
Ole Hansen

Fra : Rittig

Dato : 27-09-04 13:52

> [...]
> de gule sider, men jeg synes ikke lige, jeg kan finde en grill, der er
> godt placeret i Aalborg.. Jo, der er en på Frederikstorv - men den har

Må jeg foreslå Lundby Krat?
Der er god plads til at samles, pølsevognen/isbiksen er god og de sjove
veje starter alligevel der.

Rittig

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-09-04 14:01

Rittig@jubiipost.dk (Rittig) writes:

> Må jeg foreslå Lundby Krat?
> Der er god plads til at samles, pølsevognen/isbiksen er god og de
> sjove veje starter alligevel der.

Selvfølgelig! Hvorfor hulen tænkte jeg ikke på det - jeg løb endda
Lundby-løbet i går! :)

--
Ole Hansen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 27-09-04 17:59

Rittig wrote:

[ klip ]

> Må jeg foreslå Lundby Krat?
> Der er god plads til at samles, pølsevognen/isbiksen er god og de
> sjove veje starter alligevel der.

Enig... en er jeg med på

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-09-04 12:22

"og hvad med søndagsmøder m.m. som f.eks idag sidste søndag i måneden...
Her tænker jeg dog ikke kun på Ålborg men måske Jylland mere generelt.."

Det nærmeste jeg kender er Truust (1. søndag i måneden), ligger lige mellem
Viborg og Århus. Ved ikke om der er noget som er tættere på Aalborg...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : mikkel paulsen

Dato : 27-09-04 22:04

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message news:<4157f7a6$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Viborg og Århus. Ved ikke om der er noget som er tættere på Aalborg...

Er det ikke noget med folk mødes hver Tirsdag ved Rema1000 på
aalborgvejen. der er faktisk en stor pølsevogn

Fra : mikkel paulsen

Dato : 28-09-04 21:50

mikkel_paulsen@hotmail.com (mikkel paulsen) wrote in message news:<a7ec204f.0409271304.5f1d03bd@posting.google.com>...

> Er det ikke noget med folk mødes hver Tirsdag ved Rema1000 på
> aalborgvejen. der er faktisk en stor pølsevogn

ups glemte at det selvfølgeligt er aalborgvejen i hjørring, men
hjørring og aalborg ligger alligevel kun 8 min kørsel væk på MC :D

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-09-04 23:06

> ups glemte at det selvfølgeligt er aalborgvejen i hjørring, men
> hjørring og aalborg ligger alligevel kun 8 min kørsel væk på MC :D

Hmm.. Krak siger godt 50km mellem Hjørring og Aalborg, og så på 8 minutter?
Det er 375 km/t, så det bliver vist ikke på din XS400, eller på en hvilket
som helst anden normal mc for den skyld.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 29-09-04 21:31

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message news:<cjcn8i$cf3$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> Det er 375 km/t, så det bliver vist ikke på din XS400, eller på en hvilket
> som helst anden normal mc for den skyld.

jaja pas du bare på, den er top-trimmet! I omegnen går den som blålynet.....

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-09-04 08:54

mikkel paulsen wrote:

> jaja pas du bare på, den er top-trimmet! I omegnen går den som
> blålynet.....

Det lyder mere som et blålys..

--
vh
Torben Scheel

Fra : Hans Harding

Dato : 29-09-04 15:12

Hals og Mariager ved havnene er (næsten) altid velbesøgt af MC'ister når
vejret er rimeligt.
Mvh
Hans
CB500