Olie
Fra : Andreasen

Dato : 25-09-04 14:33

Hej

Nogle der lige ved hvor mange liter olie der skal på en Suzuki GS 500
(97'er), når jeg også skifter oliefilter?

Tak
Kristian Andreasen

Fra : Tue

Dato : 25-09-04 14:29

On Sat, 25 Sep 2004 15:33:13 +0200, Andreasen wrote:

> [...]
>
> Nogle der lige ved hvor mange liter olie der skal på en Suzuki GS 500
> (97'er), når jeg også skifter oliefilter?

Med filterskift skal der 2,9 liter på.

--
~~ Tue Jensen ~~
SV650S - DT125LC

Fra : Futte & Co.

Dato : 25-09-04 15:26

"Andreasen" <98372154@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Nogle der lige ved hvor mange liter olie der skal på en Suzuki GS 500
> (97'er), når jeg også skifter oliefilter?

http://www.louis.de/
motobase
Der er en del data om din model

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Michael

Dato : 25-09-04 16:56

Hejsa !!

Nu der vi næsten er omkring emnet. Når man tjekker olie på en GS500. Skal
man så skrue pinden helt ned og aflæse eller skal man tage fra toppen hvor
den ikke er skruet i ?

Mvh
Michael
www.McRacing.dk

Fra : Patrick

Dato : 25-09-04 18:03

"Michael" <dyk@postbilen.invalid> wrote in message
> [...]
> man så skrue pinden helt ned og aflæse eller skal man tage fra toppen hvor

den skal checkes fra toppen, og den må gerne køres lidt varm inden der
checkes(ifølge haynes manual)

Patrick

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-09-04 22:15

"Patrick" <patrick@nospam.gyxi.dk> writes:

> den skal checkes fra toppen, og den må gerne køres lidt varm inden der
> checkes(ifølge haynes manual)

Oliestanden skal altid checkes med en varm motor.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-09-04 10:12

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Oliestanden skal altid checkes med en varm motor.
>

> Kai

Den skal dog ikke!!! være tændt - og nok helst lige have stået et par
minutter først

Fra : Armand

Dato : 26-09-04 10:31

Futte & Co. <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en

> http://www.louis.de/
> motobase
> Der er en del data om din model

Ligesom at målet sandsynligvis står indstøbt i motordækslet lige ved
olie-påfyldningen - Kig selv lige efter!!

--
Armand