/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
IGEN en positiv oplevelse hos Rybergs MC..~
Fra : Ukendt


Dato : 24-09-04 09:39

Var ude for at få skiftet pakdåserne i forgaflen, da de havde lækket alt
olien i den ene side...
Havde ringet i forvejen og aftalt at der var tid på værkstedet, så alt
skulle være ok. Men Henrik havde fri (som han havde sagt), og hans kone
kunne ikke finde de pakdåser,der skulle bruges, på lageret...
Hmm, tænkte jeg, nu får jeg nok at vide at de vil blive bestilt hjem og jeg
jeg må komme igen en anden dag.
Men nej, Henriks kone blev sendt ud at hente dem hos Kawasaki (Aidt-Galten)
mens jeg ventede og fik kaffe... Det er sgu da stor service...

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152



 
 
Mads Stetter (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 24-09-04 11:34

Peter Jakobsen wrote:
> Var ude for at få skiftet pakdåserne i forgaflen, da de havde lækket
> alt olien i den ene side...
> Havde ringet i forvejen og aftalt at der var tid på værkstedet, så alt
> skulle være ok. Men Henrik havde fri (som han havde sagt), og hans
> kone kunne ikke finde de pakdåser,der skulle bruges, på lageret...
> Hmm, tænkte jeg, nu får jeg nok at vide at de vil blive bestilt hjem
> og jeg jeg må komme igen en anden dag.
> Men nej, Henriks kone blev sendt ud at hente dem hos Kawasaki
> (Aidt-Galten) mens jeg ventede og fik kaffe... Det er sgu da stor
> service...

Yep, det er sku en guldbiks!

Sidste gang mig og en kamerat kørte ned med min mc her fra aalborg (Godt en
times kørsel), der var de lidt bagud for programmet, så der ville gå en time
inden jeg kunne komme til! Men vi kunne da lige tage en prøvetur på deres
Demo ZX10R mens vi ventede!

Som sagt så gjort... Det var sku en oplevelse, når man kun er vant til 60Hk!


Og Brian inde på værkstedet.. Han kan sku sit fag!

MVH Mads Stetter




Hans Georg Arndt (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Hans Georg Arndt


Dato : 24-09-04 20:20

Det har da intet at gøre med service
Det er vel kun rimeligt når du har aftalt tid og de ikke kan finde
de dele der skal bruges til dit aftalte besøg, det tyder da mere
på manglende orden

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en meddelelse news:4153dcf9$0$8696$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> Var ude for at få skiftet pakdåserne i forgaflen, da de havde lækket alt
> olien i den ene side...
> Havde ringet i forvejen og aftalt at der var tid på værkstedet, så alt
> skulle være ok. Men Henrik havde fri (som han havde sagt), og hans kone
> kunne ikke finde de pakdåser,der skulle bruges, på lageret...
> Hmm, tænkte jeg, nu får jeg nok at vide at de vil blive bestilt hjem og
jeg
> jeg må komme igen en anden dag.
> Men nej, Henriks kone blev sendt ud at hente dem hos Kawasaki
(Aidt-Galten)
> mens jeg ventede og fik kaffe... Det er sgu da stor service...
>
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> KAWASAKI ZX12R '01
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152
>
>
>




Bettina (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Bettina


Dato : 25-09-04 15:36

Jeg forstår dig sådan:
Du kan ALTID finde det du søger hos dig selv, du har aldrig været udsat for
at en ting du skulle bruge ikke lige var hvor du troede.
Kunne være du skulle åbne din egen MC biks, vi kunne godt bruge en der var
absolut fejlfri.
Men hvad vil du ansætte istedet for mennesker, du bliver jo nødt til at have
nogle som aldrig laver fejl.

Bettina zx9r
"Hans Georg Arndt" <hg-arndt@optometrist.dk> skrev i en meddelelse
news:41547353$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det har da intet at gøre med service
> Det er vel kun rimeligt når du har aftalt tid og de ikke kan finde
> de dele der skal bruges til dit aftalte besøg, det tyder da mere
> på manglende orden
>
> "Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev
> i
> en meddelelse news:4153dcf9$0$8696$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
>> Var ude for at få skiftet pakdåserne i forgaflen, da de havde lækket alt
>> olien i den ene side...
>> Havde ringet i forvejen og aftalt at der var tid på værkstedet, så alt
>> skulle være ok. Men Henrik havde fri (som han havde sagt), og hans kone
>> kunne ikke finde de pakdåser,der skulle bruges, på lageret...
>> Hmm, tænkte jeg, nu får jeg nok at vide at de vil blive bestilt hjem og
> jeg
>> jeg må komme igen en anden dag.
>> Men nej, Henriks kone blev sendt ud at hente dem hos Kawasaki
> (Aidt-Galten)
>> mens jeg ventede og fik kaffe... Det er sgu da stor service...
>>
>> --
>> M V H
>>
>> Peter Jakobsen
>> KAWASAKI ZX12R '01
>> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
>> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152
>>
>>
>>
>
>
>



Ukendt (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-09-04 15:43

Hans Georg Arndt wrote:
> Det har da intet at gøre med service
> Det er vel kun rimeligt når du har aftalt tid og de ikke kan finde
> de dele der skal bruges til dit aftalte besøg, det tyder da mere
> på manglende orden
>

Hmm, Henriks kone kan sgu da ikke gøre for at reservedelene ikke er på lager
som lovet.
Hvor mange andre butikker ville ikke sige : "Dem kan jeg desværre ikke
finde, men jeg bestiller dem i dag, og så må du komme en anden dag" ???

De lavede en fejl, og gjorde deres bedste for at rette den, det er service i
mine øjne...

Og så ser jeg i øvrigt helst at folk over de 70 år ikke besvarer mine
indlæg...


--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152



jesper (26-09-2004)
Kommentar
Fra : jesper


Dato : 26-09-04 15:42

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote in message news:<415583eb$0$14226$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>...
> Hans Georg Arndt wrote:
> > Det har da intet at gøre med service
> > Det er vel kun rimeligt når du har aftalt tid og de ikke kan finde
> > de dele der skal bruges til dit aftalte besøg, det tyder da mere
> > på manglende orden

> Hmm, Henriks kone kan sgu da ikke gøre for at reservedelene ikke er på lager
> som lovet.
> Hvor mange andre butikker ville ikke sige : "Dem kan jeg desværre ikke
> finde, men jeg bestiller dem i dag, og så må du komme en anden dag" ???
>
> De lavede en fejl, og gjorde deres bedste for at rette den, det er service i
> mine øjne...

Ja og husk at den der ikke laver fejl, laver som regel ikke noget!!

Jesper
Cagiva Canyon 500
www.buff-mc.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177512
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste