hvordan shiner jeg sadlen op ?
Fra : Fogholt

Dato : 15-05-01 14:45

Davs gruppe,

Mener at have læst om emnet før, meeeeen jeg prøver alligevel.............

Hvad er bedst til at pifte sadlen op med ? Jeg vil nødig blive sort bagi
efter en behandling!

Forslag modtages med kyshånd

Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - XV1100
Virago MC Club Danmark # 899
fogholt@worldonline.dk

Fra : Peter Nielson

Dato : 15-05-01 17:27

madolie

Fra : Preben Christensen

Dato : 15-05-01 18:24

Hej Claus
Det bedste du kan bruge og som ikke smitter af på tøjet er det man bruger
til lædermøbler i stuen og evt. lidt læderfedt bagefter det er bare så flot
jeg bruger det selv.
Du kan også bruge det man bruger til lædersæder i en bil det hedder vist nok
leadershine.
Hilsen Preben

Fra : Preben Christensen

Dato : 15-05-01 18:24