Pas på glatte veje
Fra : Brian Lænø

Dato : 15-05-01 14:45

Hej alle

Lige en advarsel, vejene er meget glatte på grund af regn og trafikfilm.
Pas på derude.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-05-01 15:05

"Brian Lænø" <brianla@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Lige en advarsel, vejene er meget glatte på grund af regn og trafikfilm.
> Pas på derude.

Er det en joke?
Der er blå himmel og højt solskin!

Rittig

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-05-01 15:56

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> "Brian Lænø" <brianla@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en joke?
> Der er blå himmel og højt solskin!

Her i Kbh. regner det.

Måske der er basis for dk.fritid.motorcykel.vejr.sjaelland,
dk.fritid.motorcykel.vejr.jylland og dk.fritid.motorcykel.vejr.fyn ))

--
Adam
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-05-01 16:06

Claus Rittig wrote:

> "Brian Lænø" <brianla@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en joke?
> Der er blå himmel og højt solskin!

Her i midtjylland pisser det ned... Men det kan sgu også være lige meget
(for mig anyway :) når gixxeren er død ((( ævævævævævvvv...
--
mvh Jes Vestervang - træt og deprimeret ((((((
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-05-01 17:06

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> Er det en joke?
> Der er blå himmel og højt solskin!
*SNIP*

Jow-jow, den æ skam gu'e nok, do

jeg har lige været ude at trille første gang efter operationen, og oplevede
et par gange, at baghjulet gerne ville hurtigere frem end resten af dyret

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - der er jublende glad

Fra : Brian Lænø

Dato : 15-05-01 18:21

"Claus Rittig" skrev > > Lige en advarsel, vejene er meget glatte på grund
af regn og trafikfilm.

> Er det en joke?
> Der er blå himmel og højt solskin!
>
> Rittig

Nej den er god nok
Der er ligefrem hvidt skum på vejen flere steder.
På vej hjem fra arbejde var der 2 biler der kørte sammen .
Det var i et T kryds, bilen fra sidevejen kom kørende (som mange biler
desvære gør) hurtigt hen til vejen, for at bremse op i sidste øjeblik.
Hvad bilisten ikke havde opdaget var, at det var meget glat, så hun havnede
ude i siden på den bil der kørte forbi.
Der skete heldigvis kun matrial skade.

--
Brian