Hvad hedder mogens-mc nu?
Fra : Frasier

Dato : 15-05-01 12:53

Kan ikke huske hvad mogens-mc.dk nu hedder, det blev vist overtaget af en
eller anden anden gut!
Er der nogen der kan huske url'en?
Det var vist der Morten Juel fik skudt en masse billeder.

Frasier

Fra : Morten Juel

Dato : 15-05-01 13:06

http://www.sphmotor.dk <-- der er den

> Det var vist der Morten Juel fik skudt en masse billeder.
Jepper )

Mvh
Morten

Fra : Frasier

Dato : 15-05-01 13:10

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> http://www.sphmotor.dk <-- der er den

> Jepper )

Jamen takker mange gange :) , så kan det være jeg kan finde en mc til konen,
der er ved at tage mc-kørekort.

Frasier
-Der nok snart slipper for "campingvogn" bag på fireblade'n

Fra : Morten Juel

Dato : 15-05-01 13:17

> Jamen takker mange gange :) , så kan det være jeg kan finde en mc til
konen,
> der er ved at tage mc-kørekort.
Det var da så lidt

Mvh
Morten

Fra : Morten Dahl

Dato : 15-05-01 14:23

"Frasier" <frasier@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> der er ved at tage mc-kørekort.
>
> Frasier
> -Der nok snart slipper for "campingvogn" bag på fireblade'n

Håber ikke for dig hun også er ved at tage PC-kørekort

-
Hilsen
Morten Dahl

Fra : Frasier

Dato : 15-05-01 15:18

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message

> Håber ikke for dig hun også er ved at tage PC-kørekort
>

> -
> Hilsen
> Morten Dahl

ROFL :)
Hun er skam en ferm pc-bruger, men bruger ikke news :)

Frasier