Fartpilot Peugeot
Fra : Kim Jensen

Dato : 30-10-04 09:03

Er der nogen der kan sige mig hvad det evt. koster at få monteret en
fartpilot på en 307 i f.eks Tyskland eller frankrig. Jeg har været på deres
hjemme sider men hverken Fransk eller Tysk kan læses. Men kommer igennem de
lande i sommerferien.
Her hjemme koster det ca. 4000,00 at få monteret, men hvis det f.eks koster
det halve i udlandet, var det da hver at tage med.
v.h Kim

Fra : Janner

Dato : 30-10-04 14:41

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> koster
> det halve i udlandet, var det da hver at tage med.

Årgang ??? Nyerere årgange koster det langt mindre få monteret, Pug har
forresten for nyligt kørt kampagne på villige fart piloter.

Du kan ringe til Pug i Flensborg ... Der snakker de også dansk.

Hygge

Jan
Lykkelig X ejer af en 307'er ... gud ske tak og lov

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 30-10-04 15:39

Hej

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan sige mig hvad det evt. koster at få monteret en
> fartpilot på en 307 i f.eks Tyskland eller frankrig. Jeg har været på
> deres

Jeg har for mindre end 1 uge siden fået monteret en på min 307 fra 9/2003

For kun 1500,- kr. hos min lokale pug-dealer

Michael