alternativ til www.mobile.de
Fra : Lars

Dato : 25-10-04 15:02

Når jeg ønsker en helt speciel MC (eller bil) af ældre dato så er det
danske marked ikke ligefrem købers marked.
Derfor følger jeg lidt med i hvad man kan finde på www.mobile.de under MC-
søgningen.
Men jeg spekulerer på om der mon findes alternativer til denne side i
Holland/England/Sverige/Italien.

Hvis nogen herinde ligger inde med denne viden vil det være et smukt træk
at dele ud af den.

X-post til dk.fritid.bil & dk.fritid.motorcykel
FUT til dk.fritid.motorcykel
--
Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-04 15:38

"Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Derfor følger jeg lidt med i hvad man kan finde på www.mobile.de under MC-
> søgningen.
> Men jeg spekulerer på om der mon findes alternativer til denne side i
> Holland/England/Sverige/Italien.

Hvad med:
http://www.autoscout24.de

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-10-04 16:00

Prøv at kigge på www.autoscout24.de. Den har jeg selv brugt med held.
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Richard

Dato : 25-10-04 16:38

Lars wrote:

> Men jeg spekulerer på om der mon findes alternativer til denne side i
> Holland/England/Sverige/Italien.

Se under Alverdens links / Køb/salg, brugt/reservedele på dmcn.dk - der er
nævnt en stribe

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Martin P.

Dato : 25-10-04 16:48

"Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men jeg spekulerer på om der mon findes alternativer til denne side i
> Holland/England/Sverige/Italien.

bla.

autoscout24.de
bilweb.se
bytbil.se

- Martin

Fra : Ralf Larsen

Dato : 25-10-04 16:56

http://www.blocket.se/

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 26-10-04 16:40

Hej Lars - jeg kender en god side vedr. Italien som får Mobile.de til at
ligne en fynsk udgave af Gul og Gratis biler til salg - prøv www.linkauto.it
og se Vendo e compro ( køb og salg ) og så har du nok at se til den dag. Hej
Torben

Fra : Kim Persson

Dato : 26-10-04 19:07

> [...]
> www.linkauto.it
> og se Vendo e compro ( køb og salg ) og så har du nok at se til den dag.

Æhh hvad skal man trykke på for at søge efter mc'er?
mvh Kim