Peugeot 405 Style 1,8 årg 1994
Fra : Mr. Nobody

Dato : 24-10-04 22:55

Hej igen

Ja jeg har været inde på det før her i gruppen men jeg spørg lige en gang
til.

Jeg har en 405 style der hakker ved lav fart( Fra 10 km og op til ca 60km i
timen)Og når jeg foreksempel køre ned af en lang bakke og slipper gassen så
hakker den også,jeg har været på værksted med den nogle gange men de kan
ikke finde nogle fejl på den, det skal lige siges det er ikke fordi de ikke
prøver noget de har kørt i den flere gange og kan også godt mærke der er
noget galt men som sagt de ved ikke hvad.Nu er det så vi er kommet frem til
at det måske er noget netop denne model bare gør,og så er der jo ikke så
meget at gøre ved det.Nogen der har en magen til der kan be eller afkræfte
dette så vil jeg blive meget glad,på forhånd tak for evt svar.
--

Hilsen jesper
(Mr.Nobody)

Fra : Snusken

Dato : 25-10-04 06:28

Check:

Strømfordeler, tændrørskabler.

Samtlige forbindelser til motorstyringen (tomgangsstepmotor,
lambdasonde, temperaturfølere mv) incl. samlingsmuffer..!

Gummislanger (for mørhed) til manifold.

mvh eric
----------------------

Fra : Mr. Nobody

Dato : 26-10-04 09:46

Hej Eric

Tak for svaret,men jeg ved at værkstedet har tjekket det hele på deres
computer og den melder at det hele er ok så det er derfor de mener der ikke
er noget galt.Det jeg kunne tænke mig var vis der var en eller anden der
havde en bil magen til min kunne sige lidt om de havde samme problem,men jeg
er åbenbart den eneste her i gruppen der har lavet den bommert at købe en
Peugeot 405 Style 1,8 fra 1994 men grunden til jeg gjorde det var jeg havde
en 405 1,6 før og den kørte uden problemer i 5 1/2 år.Hilsen Jesper