Mekanikkersjov
Fra : Aragorn25

Dato : 20-10-04 22:35

Det er sku sjovt med de mekanikere

Vi skal have skiftet tandrem, spørger hvad det ville koste!

Svar: jaaaa, 800+moms, meeen der er jo en gammelbil fra 91, så det kan jo
godt være at en skrue knækker, eller noget andet, så koster det jo mer...

Moralen er: Jeg eller en anden kan ikke foretage sig andet end bare stile på
hvad mekanikkeren siger!

Hmmmm, ja jeg synes det er meget sjovt

Hygge folkens, smutter vist i seng nu.

mvh

Dennnis

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 22:43

Aragorn25 skrev:

> Det er sku sjovt med de mekanikere

> Svar: jaaaa, 800+moms, meeen der er jo en gammelbil fra 91, så det kan jo
> godt være at en skrue knækker, eller noget andet, så koster det jo
> mer...

Det er jo sandt nok.

> Moralen er: Jeg eller en anden kan ikke foretage sig andet end bare stile
> på hvad mekanikkeren siger!

Men er det forkert hvad han siger?

Hvad mener du han skulle have sagt/gjort?

> Hmmmm, ja jeg synes det er meget sjovt

Hmm a' ka' ætte se det sjove

> Hygge folkens, smutter vist i seng nu.

Også her

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-10-04 08:28

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> godt være at en skrue knækker, eller noget andet, så koster det jo mer...

Jeg vil næsten sige - hellere det end du betaler en fast(over)pris

> Moralen er: Jeg eller en anden kan ikke foretage sig andet end bare stile

> hvad mekanikkeren siger!

Det er jo et spørgsmål om tillid - stoler du ikke på din megger så skift ham
ud

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 11:50

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt være at en skrue knækker, eller noget andet, så koster det jo mer...

Det synes jeg ikke umiddelbart der er noget forkert i, manden har jo ret.
hvis der pludselig går 5 timer istedet for halvanden, jå så får hans børn
ikke noget at spise den dag.

Hvis ikke du kan leve med usikkerheden, skal du finde dig et aut. værksted
med præstationspriser, og det bliver garanteret noget dyrere end 800 + moms.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-10-04 17:49

Aragorn25 wrote:

> [...]
>
> Moralen er: Jeg eller en anden kan ikke foretage sig andet end bare stile på

Du kan da også lede efter en mekaniker der giver dig en fast pris
på 2500, så han er dækket ind hvis nu en skrue skulle knække. Hvis
det så går problemløst scorer han blot overskuddet uden at
informere dig om det.

--
Hygge..
Thomas