Lakering af bil--- hvor kan man købe lakke~
Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 16-10-04 16:31

Hej er der nogen der ved hvor man kan købe autolak hvis man selv vil lakere
sin bil?
jeg har ledt mange steder men uden hæld, så nu prøver jeg her...

mvh

Roar Hinrichsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 16:47

"Roar Hinrichsen" <roar_bibs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved hvor man kan købe autolak hvis man selv vil
> lakere sin bil?
> jeg har ledt mange steder men uden hæld, så nu prøver jeg her...

Det har de fleste farvehandler da. De kan også blande farven for dig hvis
det skal være.

Er dog halv dyrt.
Jeg gav vist 400 Kr for 0.5L for næsten 10 år siden

--
Tom

Fra : FJ

Dato : 16-10-04 17:38

Ja, de er syge i roen med deres priser. Jeg plejer at købe ved det Lokale
Sandblæsnings-firma. Sidst jeg købte gav jeg 70,- pr. Liter for almindelig
rød autolak.

Fra : tb

Dato : 16-10-04 20:15

Interessant.
jeg gav : 329 for ½l maling
300 for ½l hærder
og 139 for 1l fortynder. Regn lige på det :-/

Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 16-10-04 20:25

Hvor ligger det firma... og har de en hjemmeside Det lyder interesant

M.v.h.

Roar Hinrichsen

Fra : FJ

Dato : 16-10-04 21:25

Spjald Sandblæsning Spjald i Vestjylland.

Fra : Rasmus

Dato : 16-10-04 17:50

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> det skal være.
>
> Er dog halv dyrt.
> Jeg gav vist 400 Kr for 0.5L for næsten 10 år siden

.....det lyder helt vildt, jeg gav 160kr for 0.5L blandet i min bils farve
for 1 år siden

Jeg købte ved dem her i Kolding www.baden-jensen.dk de har vist også
afdelinger andre steder i landet.

mvh
Rasmus

Fra : Troels Pedersen

Dato : 16-10-04 21:52

Rasmus wrote:
> ....det lyder helt vildt, jeg gav 160kr for 0.5L blandet i min bils
> farve for 1 år siden

Er din bil malet med metallak?

--
MVH Troels
Ford Siera 2.0i DOHC

Fra : Rasmus

Dato : 16-10-04 22:22

"Troels Pedersen" <troels_p@fjernogsaaunderscoren_12mail.dk> wrote in
message news:417189fd$0$259$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Er din bil malet med metallak?

......nej, metallak koster self. lidt mere.

Iøvrigt fik jeg en lille malerbøtte fortynder med gratis da de ikke havde
nogle små dunke på lager, rigtig god service taget i betragning af mængden
jeg købte (omkring 500kr for maling, grunder og hærder)

mvh
Rasmus

Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 17-10-04 08:21

Hvor meget maling tror i der går til at male en vw trabsporter ??

M.v.h.

Roar Hinrichsen

Fra : bilr

Dato : 18-10-04 11:24

"Roar Hinrichsen" <roar_bibs@hotmail.com> wrote in message news:<ckt6d5$2u3$1@news.net.uni-c.dk>...
> Hvor meget maling tror i der går til at male en vw trabsporter ??
>
> M.v.h.
>
> Roar Hinrichsen

Ikke for at reklamere, men hos
http://www.dosautodele.dk/index.htm
kan du også både købe lak, samt få gode råd og vejledning.

bilr

Fra : Who now

Dato : 19-10-04 19:34

"Roar Hinrichsen" <roar_bibs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor meget maling tror i der går til at male en vw trabsporter ??

Hvis det kun er udvendigt, vil jeg tro du skal bruge 4 liter + hærder og
fortynder, så har du omkring 6 liter sprøjteklar.(unifarve)

Hvis det er metallak skal du derud over bruge næsten samme mængde klarlak
(2lags metallick)

Det kan købes ved de fleste autolakerer, og her får du sikkert en vejledning
om brugen af produkterne
VH
SBC

www.autolak.dk