/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Dårlig Samvittighed
Fra : Allan


Dato : 15-05-01 10:44

Jo - jeg har! Efter at have læst det seneste
nummer af DMC-bladet, har jeg en noget
dårlig samvittighed over ikke at have kunnet
deltage til det politiske møde i Holbæk.
Her bruger man en hulens masse tid og
kræfter på at få et godt møde banket
sammen og så møder der næsten ingen.

Hvor ville jeg dog ønske at de to foreninger
MCTC og DMC ville arbejde noget mere
sammen. Specielt hvad det politiske angår.
Når man får en mand som Kim Behnke til
at dukke op og fortælle om forslaget B-42,
så SKAL der være mere en 20 deltagere
(hvis der da var så mange).

En anden gang kunne man så ikke annoncere
sådanne arrangementer i god tid og gerne
både i DMC-bladet, i MC-Touring Nyt og
på nettet, på de to foreningers sider.

Med ønsket om et positivt udfald af 2.
behandlingen...

Allan Rasmussen
motorcyklist

../. Denne tekst er sendt til DMC, MCTC,
Kim Behnke og dk.fritid.motorcykel

http://www.dmc-org.dk
http://www.mctc.dk
http://www.ft.dk/?/Samling/20001/beslutningsforslag_som_fremsat/B42.htm


 
 
james (15-05-2001)
Kommentar
Fra : james


Dato : 15-05-01 11:01

>
>
> Hvor ville jeg dog ønske at de to foreninger
> MCTC og DMC ville arbejde noget mere
> sammen. Specielt hvad det politiske angår.

Lige nu er der en anden vigtig demokratisk princip-sag: Rygmærke-forbud,
udstedt af en tilfældig politimester (i Randers) og gældende for Mostens
arrangement. Det er ikke bare på vegne af MCister, men ALLE, at sådanne
skrivebords regler ikke skal få lov at bestå. Men MCTC sidder stille på
sin pengekiste og lader det ske!

-james


Søren L Hansen (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 15-05-01 11:17

james <airthy@post5.tele.dk> wrote in article
<3B00FE60.79B8D9EB@post5.tele.dk>...
Det er ikke bare på vegne af MCister, men ALLE, at sådanne
> skrivebords regler ikke skal få lov at bestå. Men MCTC sidder stille på
> sin pengekiste og lader det ske!

Du har så ret. Hvorfor er DMTCmedlemmerne ikke oppe af stolen og kræve
aktion fra "bladudgiveren" mens DMC må ud med tiggerstaven??

Hvis MCTC har de penge der har været oplyst før burde det være nok til at
få et par af de dyre drenge til at råbe BØØH så det kan høres
--
Søren
lindholt@person.dk
http://www.lindholt.person.dk
"Feeling good, feeling good, all the money in the world is spent on feeling
good", J.B. Lenoir


Ib Jensen (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Ib Jensen


Dato : 15-05-01 21:52

Hvorfor tror du, at MCTC har så mange penge?
Det retoriske spørgsmål kan besvares med:
Det er fordi, at MCTC ikke bruger tid på den slags "pjat". Det er jo ikke
uden grund, at MCTC har en kapital på kr. 560 pr. medlem og ikke mener, at
det er nok!
Til gengæld blev det på generalforsamlingen den 28. april vedtaget, at
bestyrelsen gerne må gennemføre et udbygningsporrekt på kr. 2,8 mill. kr. på
en campingplads med en ejendomsvurdering på kr. 780.000. Jo i MCTC har man
skam styr på tingene. Beslutninger bygger altid på at objektivt og
velunderbygget grundlag. Som det eneste forslag var udbygningsforslaget af
campen på Djursland ikke på nogen måde dokumenteret. Men det var jo også
fremsat af bestyrelsen!
Alle andre forslag, der blev stillet ved generalforsamlingen, var skriftligt
dokumenteret og mundtligt argumenteret. De blev ikke vedtaget! De var
fremsat af entusiastiske medlemmer (som alle blev nedstemt) - herunder
indkøb af driftsklar en camp på Sjælland til under 2 mill. kroner.
Men generalforsamlingen er altid underholdende og sikret mod
medlemsrevolution. Alligevel - eller måske derfor - er vi nogen, der møder
op på trods. Så sikrer vi også, at den siddende bestyrelse og faste stok af
klappere, ikke får åreforkalkning! Jeg mener: Når blodet ruller, kalker det
hele vel ikke til - eller gør det? Jeg kommer faktisk lidt i tvivl nu, men
du kan sikkert hjælpe mig
--
Venlig hilsen
Ib Jensen, Tilst v. Århus

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
news:01c0dd28$27a37cf0$127110ac@pc4148...
> james <airthy@post5.tele.dk> wrote in article
> <3B00FE60.79B8D9EB@post5.tele.dk>...
> Det er ikke bare på vegne af MCister, men ALLE, at sådanne
> > skrivebords regler ikke skal få lov at bestå. Men MCTC sidder stille på
> > sin pengekiste og lader det ske!
>
> Du har så ret. Hvorfor er DMTCmedlemmerne ikke oppe af stolen og kræve
> aktion fra "bladudgiveren" mens DMC må ud med tiggerstaven??
>
> Hvis MCTC har de penge der har været oplyst før burde det være nok til at
> få et par af de dyre drenge til at råbe BØØH så det kan høres
> --
> Søren
> lindholt@person.dk
> http://www.lindholt.person.dk
> "Feeling good, feeling good, all the money in the world is spent on
feeling
> good", J.B. Lenoir
>



Jens S., Esbjerg (17-05-2001)
Kommentar
Fra : Jens S., Esbjerg


Dato : 17-05-01 22:57

"Ib Jensen"
skrev en masse om MCTC generalforsamling bl.a.:
SNIP
> Alle andre forslag, der blev stillet ved generalforsamlingen, var
skriftligt
> dokumenteret og mundtligt argumenteret. De blev ikke vedtaget! De var
> fremsat af entusiastiske medlemmer (som alle blev nedstemt) - herunder
> indkøb af driftsklar en camp på Sjælland til under 2 mill. kroner.
SNIP
****************
Det bemærkede jeg også. Det groteske var, at man året forinden havde bedt om
at ved en stor investering som en ny campingplads på Sjælland skulle der
være dokumentation. Det var der nu, og så blev det nedstemt.
Jeg syntes ellers der gik et gys igennem salen, da bestyrelsen kort efter
fortalte prisen på den planlagte - udokumenterede - investering. Alligevel
blev det vedtaget !
Der var dog en lille sejr, idet sidste forslag om tilskudsordning blev
vedtaget trods bestyrelsens protester.
Jeg synes i det hele taget at generalforsamlingen blev præget af "støtter",
som nærmest buuhede forslagsstillerne ud ?
--

/Jens S., Esbjerg - som konsekvent stemte modsat bestyrelsen i MCTC, for
fornyelsens skyld




Armand (18-05-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-05-01 15:12


Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
news:9e1hpo$dpq$1@news.inet.tele.dk...
>
> Jeg synes i det hele taget at generalforsamlingen blev præget af
> "støtter", som nærmest buuhede forslagsstillerne ud ?

Støtter eller rygklappere: det afhænger af øjnene der ser.

Helt tilbage til den første MCTC-generalforsamling jeg var til i '82,
var det sådan. Og tilsyneladende kører det stadig i samme trummerum :-/

--
Armand.






Claus Rittig (17-05-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 17-05-01 23:26

"Ib Jensen" <ibjensen@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9ds51v$21s$1@news.inet.tele.dk...
> Hvorfor tror du, at MCTC har så mange penge?
> Jeg mener: Når blodet ruller, kalker det
> hele vel ikke til - eller gør det? Jeg kommer faktisk lidt i tvivl nu, men
> du kan sikkert hjælpe mig

Jeg tror desværre du totalt misforstod Søren.
Jeg tror han mente at MCTC HAR midlerne til at flytte noget, og så undrede
han sig over at de alligevel ikke GØR noget.
Var det ikke noget i den retning du mente Søren?

Rittig



Søren L Hansen (18-05-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 18-05-01 08:44

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9e1j2i$hio$2@news.inet.tele.dk>...
> Jeg tror desværre du totalt misforstod Søren.
> Jeg tror han mente at MCTC HAR midlerne til at flytte noget, og så
undrede
> han sig over at de alligevel ikke GØR noget.
> Var det ikke noget i den retning du mente Søren?
>
jowjow da
--
Søren
lindholt@person.dk
http://www.lindholt.person.dk
"Feeling good, feeling good, all the money in the world is spent on feeling
good", J.B. Lenoir


Ib Jensen (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Ib Jensen


Dato : 26-05-01 19:55


"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:9e1j2i$hio$2@news.inet.tele.dk...
> "Ib Jensen" <ibjensen@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:9ds51v$21s$1@news.inet.tele.dk...
> > Hvorfor tror du, at MCTC har så mange penge?
> > Jeg mener: Når blodet ruller, kalker det
> > hele vel ikke til - eller gør det? Jeg kommer faktisk lidt i tvivl nu,
men
> > du kan sikkert hjælpe mig
>
> Jeg tror desværre du totalt misforstod Søren.
> Jeg tror han mente at MCTC HAR midlerne til at flytte noget, og så undrede
> han sig over at de alligevel ikke GØR noget.
> Var det ikke noget i den retning du mente Søren?
>
> Rittig
Ak, ja, man går og forkalker. Bare det dog ikke ender med, at man køber en
Harley Ferguson? Jeg håber i så fald, at jeg tager "rebet" forinden. Der må
være en grænse for, hvor dybt man kan synke!
Mvh. Ib



Claus Rittig (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 27-05-01 08:39

"Ib Jensen" <ibjensen@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9eouap$ist$1@news.inet.tele.dk...

> Ak, ja, man går og forkalker. Bare det dog ikke ender med, at man køber
en
> Harley Ferguson? Jeg håber i så fald, at jeg tager "rebet" forinden. Der

> være en grænse for, hvor dybt man kan synke!

Jeg ser ingen smileys?
Måske fordi du faktisk ER så snævertsynet?
Hvad ville du egentlig opnå med den kommentar? (bortset fra at fremstå som
snævertsynet og fordomshæmmet i svær grad?)

Rittig



Ib Jensen (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Ib Jensen


Dato : 27-05-01 14:31


"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:9eqclq$ig6$1@news.inet.tele.dk...
> "Ib Jensen" <ibjensen@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:9eouap$ist$1@news.inet.tele.dk...
>
> > Ak, ja, man går og forkalker. Bare det dog ikke ender med, at man køber
> en
> > Harley Ferguson? Jeg håber i så fald, at jeg tager "rebet" forinden. Der
> må
> > være en grænse for, hvor dybt man kan synke!
>
> Jeg ser ingen smileys?
> Måske fordi du faktisk ER så snævertsynet?
> Hvad ville du egentlig opnå med den kommentar? (bortset fra at fremstå som
> snævertsynet og fordomshæmmet i svær grad?)
>
> Rittig
Rolig nu. Beklager, at jeg havde glemt en smiley., men ærligt talt troede
jeg, at netop du Claus forstod ironien. Der tog jeg åbenbart fejl)) Se
jeg kan lave en smiley. Er jeg ikke døgti'?
Venlig hilsen Ib



Mich@el (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Mich@el


Dato : 27-05-01 09:38

Hej Ib.

Ib Jensen wrote:

> Ak, ja, man går og forkalker. Bare det dog ikke ender med, at man køber en
> Harley Ferguson? Jeg håber i så fald, at jeg tager "rebet" forinden. Der må
> være en grænse for, hvor dybt man kan synke!

Jow, du har helt ret. De som kører HD er domme.

Hvad med mig, jeg kører Yamaha Viagra XV 1100, hvad er jeg så. ????

Den bliver rimeligt tit forvekslet af ukyndige som værende en HD...

Skulle jeg så også tage rebet ??????


Helt ærligt, du har et problem lille ven....

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

-------------------------------------------
Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives
-------------------------------------------



Karsten Olesen (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Olesen


Dato : 27-05-01 09:49


"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3B10BCEE.A42FC5FF@post5.tele.dk...
> Hej Ib.
>
> Ib Jensen wrote:
>
> > Ak, ja, man går og forkalker. Bare det dog ikke ender med, at man køber
en
> > Harley Ferguson? Jeg håber i så fald, at jeg tager "rebet" forinden. Der

> > være en grænse for, hvor dybt man kan synke!
>
> Jow, du har helt ret. De som kører HD er domme.
>
> Hvad med mig, jeg kører Yamaha Viagra XV 1100, hvad er jeg så. ????
_________________________

Med frygt for at blie høvlet, så mener jeg,
at MANGE som kører HD ser ret ens ud...
Æggeskal, og så det dêr HD-look..

Hvorfor ?

Praktisk ?
Kulturelt ?
Levn fra USA in old days ?
The HD-hard-style ?
Hvorfor ser MC'ister ud som de gør (sær spørgsmål, men jeg prøver)..

MVH




Frederik (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Frederik


Dato : 15-05-01 11:20


"james" <airthy@post5.tele.dk> wrote in message
news:3B00FE60.79B8D9EB@post5.tele.dk...
> >
> >
> > Hvor ville jeg dog ønske at de to foreninger
> > MCTC og DMC ville arbejde noget mere
> > sammen. Specielt hvad det politiske angår.
>
> Lige nu er der en anden vigtig demokratisk princip-sag: Rygmærke-forbud,
> udstedt af en tilfældig politimester (i Randers) og gældende for Mostens
> arrangement. Det er ikke bare på vegne af MCister, men ALLE, at sådanne
> skrivebords regler ikke skal få lov at bestå. Men MCTC sidder stille på
> sin pengekiste og lader det ske!
>
> -james
>

Folk der kører på mc med rygmærke (af mærket bandidos, HA osv.) hører vist
ikke helt til i samme kategori som os andre motorcyklister, det kan jo være
derfor MCTC ikke føler sig forpligtet til at involvere sig i denne sag (hvor
mange HA'ere etc. er medlem af MCTC?). Mit eget subjektive indtryk af dem
er at de ikke just er guds bedste børn, så jeg mistænker at der kan have
været tale om konkret årsag/virkning ifm. det nævnte forbud?
Udover det synes jeg det principielt er forkert, som med ethvert andet
tiltag fra det offentliges side som indskrænker den personlige frihed,
selvom udøvelsen af den ikke er til direkte skade for andre.

Frederik



røde (15-05-2001)
Kommentar
Fra : røde


Dato : 15-05-01 13:26



>>
>
>Folk der kører på mc med rygmærke (af mærket bandidos, HA osv.) hører vist
>ikke helt til i samme kategori som os andre motorcyklister, det kan jo være
>derfor MCTC ikke føler sig forpligtet til at involvere sig i denne sag
(hvor
>mange HA'ere etc. er medlem af MCTC?). Mit eget subjektive indtryk af dem
>er at de ikke just er guds bedste børn, så jeg mistænker at der kan have
>været tale om konkret årsag/virkning ifm. det nævnte forbud?
> Udover det synes jeg det principielt er forkert, som med ethvert andet
>tiltag fra det offentliges side som indskrænker den personlige frihed,
>selvom udøvelsen af den ikke er til direkte skade for andre.
>
>Frederik
>
>Jamen altså Frederik. Det er jo altså ikke kun Bandidos og HA der får
forbud, hvis det kommer. det er os alle sammen til træf, fællesture osv osv.
I øvrigt kan jeg ikke se den store forskel i at de to grupper bærer deres
rygmærker eller ej. Så det skal de da også ha lov til. Fodboldfans har også
rød hvide farver på til landskamp ik ....????.



Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK



Henrik Nielsen - Rap~ (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 15-05-01 16:15

Enig. Og det er vel heller ikke det mærke der får dem til gøre som de gør.
Folk ændre vel ikke personlighed blot fordi de får et mærke på ryggen (eller
for den sags skyld, andre steder). Jeg betragter det som et "visitkort".
Jeg vil faktisk sige, at netop mærkerne gør, at der ikke findes ballade til
træf. Hvilken klub er interesseret i at blive kendt for at lave ballade ?
Netop det at man kan identificere de enkelte klubber, viser vel netop at man
ikke er bange for at stå frem. Samtidig er det da rart/sjovt at vide hvor de
forskellige kommer fra.

Lad os tænke os at én ville lave ballade, så ville det nok være klogt at
pille alt hvad der kan identificere ham/hende, af tøjet. Så hvis
rygmærkeforbud, skulle være for at forhindre mindre ballade (som jeg i
øvrigt ikke ser til træf), så mener jeg de tager fejl. De skulle prøve at
tage til træf, der findes jo netop ingen ballade. Hvis der er nogle grupper
som man vil forhindre i at møde op til et bestemt træf, må de finde på noget
andet, alt andet virker ulogisk.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail



james (15-05-2001)
Kommentar
Fra : james


Dato : 15-05-01 18:44

Enig Henrik.

Jeg har aldrig før haft rygmærke, men dersom afgørelsen ikke bliver omstødt,
møder jeg op med mærke, om jeg så skal udgør en klub med 1 medlem...bare fordi
jeg vil gerne møde i retten og høre en dansk dommer sige at politimesteren i en
by kan vilkårlig bestemme hvad folk må have på af tøj til en begivenhed. Hvad
bliver det næste? Fodbold fans må ikke bære farver, idrætsklubber må ikke have
navn på ryggen, spejdere må ikke have uniformer eller mærker..........

Det er princippet; og politiet enormt dum i denne forbindelse, idet de sætter
alle klubber i samme bås som rockere og derved udsletter forskellen melem
rockere og MCister.....noget som jeg i mange år, har understreget overfor
famile og arbejdskolleger som ikke forstod forskellen. Nu vil politiet have os
alle under samme betegnelse!

Rigtig smart!

-james

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" wrote:

> Enig. Og det er vel heller ikke det mærke der får dem til gøre som de gør.
> Folk ændre vel ikke personlighed blot fordi de får et mærke på ryggen (eller
> for den sags skyld, andre steder). Jeg betragter det som et "visitkort".
> Jeg vil faktisk sige, at netop mærkerne gør, at der ikke findes ballade til
> træf. Hvilken klub er interesseret i at blive kendt for at lave ballade ?
> Netop det at man kan identificere de enkelte klubber, viser vel netop at man
> ikke er bange for at stå frem. Samtidig er det da rart/sjovt at vide hvor de
> forskellige kommer fra.
>
> Lad os tænke os at én ville lave ballade, så ville det nok være klogt at
> pille alt hvad der kan identificere ham/hende, af tøjet. Så hvis
> rygmærkeforbud, skulle være for at forhindre mindre ballade (som jeg i
> øvrigt ikke ser til træf), så mener jeg de tager fejl. De skulle prøve at
> tage til træf, der findes jo netop ingen ballade. Hvis der er nogle grupper
> som man vil forhindre i at møde op til et bestemt træf, må de finde på noget
> andet, alt andet virker ulogisk.
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk/
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail


Henrik Nielsen - Rap~ (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 15-05-01 19:24

skulle være for at forhindre mindre ballade (som jeg i øvrigt ikke ser til
træf), så mener jeg de tager fejl.

Her skal ordet "mindre" have været udeladt, ellers giver det vist ikke
mening

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.






Søren L Hansen (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 16-05-01 09:40


Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> wrote in article
<9drhg5$co2$1@sunsite.dk>...
> Enig. Og det er vel heller ikke det mærke der får dem til gøre som de
gør.
> Folk ændre vel ikke personlighed blot fordi de får et mærke på ryggen
(eller
> for den sags skyld, andre steder). Jeg betragter det som et "visitkort".

Ja, det er jo ligesom at køre med nummerplade på bilen, det er for at
køretøjet hurtigt kan identificeres ved en evt. overtrædelse af færdselslov
osv.

Det leder mig til følgende paradoks:

Hvorfor er det lovpligtigt at have rygmærke på bil/mc når chaufføren ikke
må have nummerplade på ryggen??

--
Søren
lindholt@person.dk
http://www.lindholt.person.dk
"Feeling good, feeling good, all the money in the world is spent on feeling
good", J.B. Lenoir


Henrik Nielsen - Rap~ (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 16-05-01 15:43

Good question..

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail




Frederik (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Frederik


Dato : 15-05-01 20:24


"røde" <sjukker@worldonline.dk> wrote in message
news:wi9M6.11234$zv2.1491886@news010.worldonline.dk...
>
>
> >>
> >
> >Folk der kører på mc med rygmærke (af mærket bandidos, HA osv.) hører
vist
> >ikke helt til i samme kategori som os andre motorcyklister, det kan jo
være
> >derfor MCTC ikke føler sig forpligtet til at involvere sig i denne sag
> (hvor
> >mange HA'ere etc. er medlem af MCTC?). Mit eget subjektive indtryk af
dem
> >er at de ikke just er guds bedste børn, så jeg mistænker at der kan have
> >været tale om konkret årsag/virkning ifm. det nævnte forbud?
> > Udover det synes jeg det principielt er forkert, som med ethvert andet
> >tiltag fra det offentliges side som indskrænker den personlige frihed,
> >selvom udøvelsen af den ikke er til direkte skade for andre.
> >
> >Frederik
> >
> >Jamen altså Frederik. Det er jo altså ikke kun Bandidos og HA der får
> forbud, hvis det kommer. det er os alle sammen til træf, fællesture osv
osv.
> I øvrigt kan jeg ikke se den store forskel i at de to grupper bærer deres
> rygmærker eller ej. Så det skal de da også ha lov til. Fodboldfans har
også
> rød hvide farver på til landskamp ik ....????.
>
>
>
> Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK
>
>

Jeg sagde også at jeg mente det er principielt forkert :).

Mvh Frederik
(Som højst vil have et Dainese rygmærke)



Søren L Hansen (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 16-05-01 09:43


Frederik <dev@null.com> wrote in article
<9drvsa$edb$1@news.inet.tele.dk>...
>
> Mvh Frederik
> (Som højst vil have et Dainese rygmærke)

Uha det er da forbudt, Dainese betyder jo "dansk", så du er jo en del af en
gruppe.
Og denne gruppe arbejder sort, stjæler, bedrager, snyder i skat og licens,
kører spritkørsel osv. Og opfører sig generelt som mennesker. Så
fy-fy-skamme-skamme!!

--
Søren


Henrik Nielsen - Rap~ (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 16-05-01 15:45

Er det ikke kun HA'er som har Danmark til at stå på ryggen .....?

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail



Claus Rittig (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 16-05-01 15:58

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
news:01c0dde4$2bcde650$127110ac@pc4148...

> > Mvh Frederik
> > (Som højst vil have et Dainese rygmærke)
>
> Uha det er da forbudt, Dainese betyder jo "dansk", så du er jo en del af
en
> gruppe.

Næh, det gør det nu ikke.
"Danese" betyder dansk, Dainese er vist bare et firmanavn...

Rittig
(Med lidt italiensk kundskaber)



Søren L Hansen (16-05-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 16-05-01 21:47

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en > "Danese" betyder
dansk, Dainese er vist bare et firmanavn...
>
Arh lad nu være med at øde en god spøg...




Armand (15-05-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 15-05-01 17:50


Frederik <dev@null.com> skrev i en
news:9dqvv4$acp$1@news.inet.tele.dk...
>
> Folk der kører på mc med rygmærke (af mærket bandidos, HA osv.) hører
> vist ikke helt til i samme kategori som os andre motorcyklister, det
kan jo
> være derfor MCTC ikke føler sig forpligtet til at involvere sig i
denne sag
> (hvor mange HA'ere etc. er medlem af MCTC?).

Det er skam heller ikke fordi at de er medlemmer i DMC!
Selv Mosten-klubben, som hele sagen står om er ikke medlem af DMC, og
det skulle ikke undre mig om man hos Mosten stadig kan finde på dumme
undskyldninger for at spare sig for en indmeldelse efter denne sag har
gået sin gang .-/

Det er sågu da egentligt underligt at DMC gider besvære sig; men sagen
er at DMC arbejder for motorcyklisterne i DK - Også selvom at det er et
minimum der støtter arbejdet igennem et simpelt medlemsskab


> ....................Mit eget subjektive indtryk af dem
> er at de ikke just er guds bedste børn, så jeg mistænker at der kan
> have været tale om konkret årsag/virkning ifm. det nævnte forbud?
> Udover det synes jeg det principielt er forkert, som med ethvert
> andet tiltag fra det offentliges side som indskrænker den personlige
frihed,

Jup!
Det er lige det at det drejer sig om hér!!

--
Armand.






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408699
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste