Tolerance Bil Data
Fra : S Schmidt

Dato : 15-10-04 23:06

Øvvv
Mangler en kode og navn for install af Toletance Bil Data version 2002-2
Ligger nogen mon inde med den

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-04 23:12

> Mangler en kode og navn for install af Toletance Bil Data version 2002-2
> Ligger nogen mon inde med den

Nu bliver du overfaldet af folk, der ønsker at belære dig om din dårlige
moral - og ophavsrettigheder.

Flygt mens du kan..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-10-04 23:24

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Nu bliver du overfaldet af folk, der ønsker at belære dig om din dårlige
> moral - og ophavsrettigheder.
>
> Flygt mens du kan..
>
> --
> /Jan W Nielsen

Årh nu har han jo ikke spurgt om han må låne dem

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 08:43

> Nu bliver du overfaldet af folk, der ønsker at belære dig om din dårlige
> moral - og ophavsrettigheder.

der er vist ikke mange som kan sige at de har købt ALT deres software og
f.eks også har en licens til HVER en Windows + Office pr. PC i huset, så

Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 09:15

Tom skrev:

> der er vist ikke mange som kan sige at de har købt ALT deres software og
> f.eks også har en licens til HVER en Windows + Office pr. PC i huset, så

Hmm... jeg kan Og det er ikke for at være hellig men konen kører med
en gammel Windows 98 Second Edition, original self., og jeg kører Linux
på mine 2 Pc'ere.

Af software som hun bruger har vi udvalgt en masse freeware/GPL udgaver
istedet for at vælge de "populære" shareware med cracks.

Så det kan sagtens lade sig gøre - det kræver bare at man vil.

Når det så er sagt så rager det mig en høstblomst hvad folk har og
bruger af software (ulovligt that is).. jeg vil bare ikke bruge det hvis
jeg kan undgå det.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 16-10-04 10:34

Martin Johansen [6000] wrote:
> Når det så er sagt så rager det mig en høstblomst hvad folk har og
> bruger af software (ulovligt that is).. jeg vil bare ikke bruge det
> hvis jeg kan undgå det.

Hej Martin
Den sidste sætning var da en underlig tilføjelse.
= jeg stjæler heller ikke, hvis jeg kan undgå det.
Der flossede du lidt meget i kanten.
Ebbe.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 11:17

Ebbe Rasmussen skrev:

> Hej Martin

Hej Ebbe

> Den sidste sætning var da en underlig tilføjelse. = jeg stjæler heller
> ikke, hvis jeg kan undgå det. Der flossede du lidt meget i kanten.

Det er skam med fuldt overlæg. Der kan da sagtens komme en situation hvor
det bliver nødvendigt for mig.

Ligesom jeg normalt heller ikke kører over for rødt, men hvis konen er
dødeligt syg og jeg ikke kan vente på en ambulance så er jeg nok den
sidste der holder for rødt..

Jeg flossede overhovedet ikke. Hvis du stadig synes det så prøv om du
kan forklare det lidt nærmere..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 11:22

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jeg flossede overhovedet ikke. Hvis du stadig synes det så prøv om du
> kan forklare det lidt nærmere..

Og med det mener jeg at hvis man kan stå frem og sige man absolut aldrig
gør eller har gjort/lavet noget ulovligt uanset art... ja så lyver man.
Ganske enkelt.

"Jeg har aaaaldrig kørt for stærkt"... selvfølgelig har du det. Du har
med garanti kørt 56 km/t på et tidspunkt i byen. (altså ikke dig men en
hypotese).

Fra : ham-der

Dato : 15-10-04 23:33

"S Schmidt" <No@email.com> skrev i en meddelelse
> Øvvv
> Mangler en kode og navn for install af Toletance Bil Data version 2002-2
> Ligger nogen mon inde med den

Ja da,har både til 2002 - 2 og 2004 - 1 men jeg har betalt i dyre domme for
dem, og de kan ikke bruges uden mit navn, så koden kan du da godt få, men
det er totalt ubrugeligt.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 15-10-04 23:42

"S Schmidt" <No@email.com> skrev i en meddelelse
> Mangler en kode og navn for install af Toletance Bil Data version 2002-2
> Ligger nogen mon inde med den

Ja...

;)

Fra : S Schmidt

Dato : 16-10-04 00:13

Fra : Th. Madsen

Dato : 17-10-04 07:44

hej
skriv til min private mail, og lad os se hvad vi finder ud af

mvh Thomas