Messe i weekenden
Fra : Olesen

Dato : 15-10-04 21:17

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 08:04

> http://www.bilmesse-brugtmarked.dk/page12.html

Hvis der er nogen der skal til den i dag, kunne en af Jer så ikke finde
navnet på den firma-stand hvor de sælger de her sorte jakker hvor man kan få
logo'er til BMW, Mercedes Ford osv osv?

please please

--
Tom

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 12:05

Tom wrote:
> Hvis der er nogen der skal til den i dag, kunne en af Jer så ikke finde
> navnet på den firma-stand hvor de sælger de her sorte jakker hvor man kan få
> logo'er til BMW, Mercedes Ford osv osv?

Sådan nogle som dem her ?

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/DCRW_0550.jpg
?

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-10-04 15:56

> Sådan nogle som dem her ?
>
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/DCRW_0550.jpg
> ?

For at Tom skal blot overveje en ny jakke, så er der nogle krav der skal
opfyldes:
1) Der skal enten være et FORD logo, eller der skal stå FORD.
2) Som 1
3) Som 2
..
..
..
..
10) Den skal være i den rigtige størrelse

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 18:45

Uffe Bærentsen wrote:
> For at Tom skal blot overveje en ny jakke, så er der nogle krav der skal
> opfyldes:
> 1) Der skal enten være et FORD logo, eller der skal stå FORD.

Det havde jeg gættet

> 2) Som 1

Det havde jeg gættet

> 3) Som 2

Det havde jeg gættet

> 10) Den skal være i den rigtige størrelse

Jaja, men det var typen af jakke

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 17:50

> Sådan nogle som dem her ?
>
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/DCRW_0550.jpg
> ?

Nej,
Grunden til jeg spørger efter firmaet er at jeg ind imellem vil køre på min
Yamaha og så ville jeg gerne have noget påklædning så man kan holde varmen
og ikke bliver helt gennemblødt ved lettere regn. Men det var samme firma
som sælger jakker til bil-folket også

--
Tom

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 18:45

Tom wrote:
> [...]
> og ikke bliver helt gennemblødt ved lettere regn. Men det var samme firma

Du skal satme købe en rigtig MC-jakke med ordentlig beskyttelse..

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 18:50

> Du skal satme købe en rigtig MC-jakke med ordentlig beskyttelse..

Men de ligner l*rt og lagkage så dem vil jeg ikke ha'

--
Tom

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-04 18:54

Tom wrote:
> Men de ligner l*rt og lagkage så dem vil jeg ikke ha'

Ok, men så forbeholder jeg mig ret til at grine af dig og sige hvad
sagde jeg, når du er væltet med +100kmt og har fået slidt ryggen af
så DU ligner lort og lagkage.

// Hans, der har fået reddet en albue af sin jakke allerede.
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 19:00

> [...]
> så DU ligner lort og lagkage.
>
> // Hans, der har fået reddet en albue af sin jakke allerede.

Hmm jeg HAR rent faktisk revet den ene underarm for mange år siden. Den fik
vist en 7-8 sting. Er dog ikke meget at se mere, men aret var violet i ca 2
år.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 19:01

> Men de ligner l*rt og lagkage så dem vil jeg ikke ha'

Og det gør en billig jakke med et stort borderet Ford-logo på ryggen ikke?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 19:12

> Og det gør en billig jakke med et stort borderet Ford-logo på ryggen ikke?

howhow
Så' må det være selve jakken da et Ford logo er mindst lige så eftertraget
som et Rolls-Royce symbol

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 20:47

> howhow
> Så' må det være selve jakken da et Ford logo er mindst lige så eftertraget
> som et Rolls-Royce symbol

*LOL*

--
M.v.h.