Afmontering af blinklys
Fra : Hans

Dato : 15-10-04 20:12

Hej

Jeg har lige købt mig nogle hvide blinklys til foran og til siden af min BMW
E46. Hvordan skl jeg få dem der pt. sidder på af? Er der noget man skal
trykke på eller skal man åbne motorrummet for at komme til?

Mvh

Bo

Fra : Jimmy

Dato : 15-10-04 20:23

"Hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> min BMW E46. Hvordan skl jeg få dem der pt. sidder på af? Er der noget
> man skal trykke på eller skal man åbne motorrummet for at komme til?

Hej Hans Bo.. ;)

Hvis ikke du kan se skruer på ydersiden, så er de nok monteret med
befæstning indefra.
Se om du kan komme til at se, hvordan de er monteret, når du stikker
hovedet i bagagerummet.

/J.

Fra : ham-der

Dato : 15-10-04 20:39

> [...]
> BMW E46. Hvordan skl jeg få dem der pt. sidder på af? Er der noget man
> skal trykke på eller skal man åbne motorrummet for at komme til?

Du må da kunne se på de nye hvordan de skal sættes fast, om det er med
modhager, eller skruer fra bagsiden, ved jeg ikke, men når du har de nye,
skulle det ikke være noget problem at se, men at finde skruer/modhager når
de er mont. på bilen, kan straks være sværere.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-10-04 08:53

"Hans" <boschjac@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> BMW E46. Hvordan skl jeg få dem der pt. sidder på af? Er der noget man
> skal trykke på eller skal man åbne motorrummet for at komme til?

På forblinklysene skal du stikke en skruetrækker ned i hullet i skærmen, og
trykke ned på den plastikfjederlåsedims der sidder, så kan du trække lysene
ud, du kan se på dine nye hvordan den plastikfjederlåsedims ser ud, den har
en fordybning så skruetrækkeren ikke glider for meget.

Sideblinkene mener jeg bare skal trykkes frem eller tilbage, og så ud, der
sidder også en lidde plastikfjederlåsedims der holder den fast mod karossen.

Men kig på de nye som tidligere skrevet, det er den nemmeste måde at se
hvordan de andre sidder fast på.

Mvh
Jacob

Fra : Hans

Dato : 16-10-04 11:43

Hej

Nu har jeg fået dem skiftet! Se top ud! Mange tak for jeres hjælp!...

Mvh

Hans Bo