varmeblæserregulatorkontakten/Golf3
Fra : JEY

Dato : 14-10-04 09:44

Hej Gruppe

Kobberpinden bag varmeblæserregulatorkontakten (trinvis hastighedsvalg) er
knækket, kan man købe sådan en i løs vægt, eller er jeg tvunget til at købe
en ny regulering med alle 3 knapper ???

Fra : peter

Dato : 14-10-04 16:11

> Kobberpinden bag varmeblæserregulatorkontakten (trinvis hastighedsvalg) er
> knækket, kan man købe sådan en i løs vægt, eller er jeg tvunget til at
> [...]

du bliver nød til at købe en komplet ny regulator
der fåes ikke løs dele

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-04 13:16

"peter" <nomail@tele.dk> skrev i en meddelelse

er
> købe
> >

> du bliver nød til at købe en komplet ny regulator
> der fåes ikke løs dele

Jep, det er en hel enhed, den koster 40 Euro hos naboerne mod syd.
Stumpen har nr. 1H0 819 045 C.
Prøv ved en hugger, det skulle være muligt. Der er efterhånden mange
G3/Ventoer der er gået på pension.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk