Store brugtbilsforhandlere i København
Fra : Carl Astrup

Dato : 12-10-04 15:36

Hello there

Jeg skal ud i morgen og kigge efter bil til en ven.

Han VIL købe af forhandlere, og jeg har brugt et par dage på at kigge rundt
omkring, men
synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle store brugt-bilsforhandlere i
københavn eller omegn.
Er der nogen der kender nogle ?

Alt undtagen Danmarks-Billigste that is ;)

Tark:

Carl

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-10-04 16:22

Carl Astrup wrote:
> [...]
> rundt omkring, men
> synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle store brugt-bilsforhandlere i

Har du tjekket:
http://www.aldbilsalg.dk/
i Tåstrup ?

> Alt undtagen Danmarks-Billigste that is ;)

Hmme, hvorfor det, er der noget galt med dem ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 18:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Hmme, hvorfor det, er der noget galt med dem ?

Hvad får dig dog på de tanker ?

Så længe der er sparrevorne folk til, er der platugler som Benjamin

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-10-04 18:00

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Hvad får dig dog på de tanker ?

Hmm, ja man hører jo et og andet engang i mellem

> Så længe der er sparrevorne folk til, er der platugler som Benjamin

Jeg er det du kalder sparrevorn, men jeg ville aldrig nogensinde handle med
BT Bilsalg, bare deres attitude når man taler med dem siger det hele, nemlig
"Skrub af, eller jeg ta'r røven på dig"

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 18:18

> [...]

>BT Bilsalg, bare deres attitude når man taler med dem siger det hele, nemlig

*Nu er der sparrevorne fjolser, og sparrevorne folk som du og jeg, der
nok magter at vende det døve øre til muldvarpen ;)

Men - de folk - der f.eks tror guldet vokser ind i himlen, de
fortjæner næsten at blive taget i måsen

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-10-04 18:19

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Men - de folk - der f.eks tror guldet vokser ind i himlen, de
> fortjæner næsten at blive taget i måsen

Ja jeg fatter simpelthen ikke hvordan man kan købe en bil af f.eks. sådan en
Benjamin Thorsen type.
Han er jo en nøjagtig kopi af sådan en brugtvognssælger fra
vittighedstegningerne

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 19:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Han er jo en nøjagtig kopi af sådan en brugtvognssælger fra
>vittighedstegningerne

nærmest en ren karrikatur ;)

Men Trads er da bedre :

"Turde de købe en brugt bil af denne mand ?"

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 18:01

"Carl Astrup" <eSomething@dk.dk> skrev :

> [...]
>omkring, men
>synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle store brugt-bilsforhandlere i

Der er da mange, på f.eks gl. køge landevej - og ud langs Roskildevej

Krak -> eller de gule sider

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 12-10-04 19:34

Hø, Sikke da en snak jeg fik sat i gang om bT-konkurs eller hvad de nu
ellers hedder..

Men tak for tips. Vi besøger GL-Køge landevej :)

SKAL have en bil i morgen (til en af mine venner), såeh, jeg håber jeg
kan gøre ham tilfreds..

//Carlos

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-10-04 20:11

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev :

>Hø, Sikke da en snak jeg fik sat i gang om bT-konkurs eller hvad de nu
>ellers hedder..

Sådan er det jo ;)

>SKAL have en bil i morgen (til en af mine venner), såeh, jeg håber jeg
>kan gøre ham tilfreds..

Se - *det* er nok den dårligste metode at købe bil på, altså *skal*
hitte på noget.....

Is i maven, min ven - is i maven ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 14-10-04 00:11

Hehe.. Jeg er skam belagt med tøris på indersiden, men
du ved hvordan det er når HAN vil have nyt LEGETØJ, så skal det jo
helst være i går. heh, men vi fik da kølet ham ned, fandt ikke rigtigt
noget spændende (Hvor er det altså svært når diverse kærester vælger biler
ud
fra designet).

Heh