Billig forsikring hos FDM
Fra : Cosworth POWER

Dato : 11-10-04 17:55

Hej,

se her:
https://www.fdm-forsikring.dk

Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om året!!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Mogens

Dato : 11-10-04 18:00

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> https://www.fdm-forsikring.dk
> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr.

Plus 1.000 kr og så er det kun på en Omega 3000
og ikke en 3000 24V, hvis dét sku' betyde noget...

Fra : Mikael Andresen

Dato : 11-10-04 18:03

hvis dit indlæg skal betyde du betaler mere ved FDM er det set før.. jeg
tror mest det er det yngre publikum der kan spare mange penge... JEg sparer
min. 3500 om året på min Golf Gti 16v, og min kammi forsikring en spritny
transport allrounder for kun 6500 kr og vi er begge 22 år med 4 år bag
rattet i eget navn

Mvh. Mikael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-10-04 18:05

Mogens wrote:
> "Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Plus 1.000 kr og så er det kun på en Omega 3000
> og ikke en 3000 24V, hvis dét sku' betyde noget...

Plus 700,- kr (beregnet uden hængertræk) på en Sierra 1,6.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 18:18

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]

Jeg får den da billigere direkte ved kilden. (samarbejdspartneren)
--
Møller

Fra : Rasmus

Dato : 11-10-04 19:50

"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> wrote in message

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> Jeg får den da billigere direkte ved kilden. (samarbejdspartneren)

.....er du sikker på det??, jeg troede meningen var at FDM priserne skulle
være de samme som hos Bauta/Runa/Lærerstanden

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 21:17

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message

> "Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> wrote in message

> ....er du sikker på det??, jeg troede meningen var at FDM priserne skulle
> være de samme som hos Bauta/Runa/Lærerstanden

Ja.

Forsikringsluppen.dk

med samme oplysninger:
FDM: 5.622 kr.
LB: 5.442 kr.
--
Møller

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-10-04 18:18

Cosworth POWER wrote:
> Hej,
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk
>

> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om året!!

Det er vist bare Bauta/Runa/Lærerstanden om igen? Men en lille smule
dyrere. Det er i hvert fald de samme fjolser der har lavet websiden, og
det betyder at den ikke virker i Mozilla.

Anyway - som 18-årig kan man i hvert fald få forsikret sin VW Golf VR6
for 16.235,- for ansvar alene - MUHAHAHAHAHAHA :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 19:55

Lars L. Hansen skrev:

> Det er vist bare Bauta/Runa/Lærerstanden om igen? Men en lille smule
> dyrere. Det er i hvert fald de samme fjolser der har lavet websiden, og
> det betyder at den ikke virker i Mozilla.

Så er jeg ikke den eneste som intet fatter.. hehe. Kunne ikke helt
forstå menuen ikke virkede.

> Anyway - som 18-årig kan man i hvert fald få forsikret sin VW Golf VR6
> for 16.235,- for ansvar alene - MUHAHAHAHAHAHA :)

Det lyder dyrt. Jeg kan forsikre den til 12kkr i ansvar. Og jeg starter
som ny.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Benny Juul

Dato : 11-10-04 18:21

> https://www.fdm-forsikring.dk
> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om
> året!!
> Thomas Krath
> http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Så kunne du formentlig spare endnu mere med denne www.runa.dk og en konto i
Lån&Spar

Mvh.
Benny

Fra : Lau

Dato : 11-10-04 18:43

2500,- kr dyere !
Nå men, Flyvske Danske Modorejere skal vel også leve

--
Lau
___,

/ \

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-10-04 19:30

> [...]
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk
>

> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om

1200,- dyrere
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 19:35

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk

for mit vedkommende er de 300,- dyrere for ansvar på BMW 525 I - 1988, jeg
har Runa i dag.

Dannie

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-10-04 19:47

Mon, 11 Oct 2004 18:55:28 +0200, skrev Cosworth POWER, på 13 linier, i
> [...]

>https://www.fdm-forsikring.dk
>

>Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om året!!

Hvorfor give 5000 der når min nuværende kun koster 3500.
De burde da lave billige forsikringer for elitebillister også.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 11-10-04 20:52

Hejsa

Cosworth POWER skrev:
> Hej,
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk

Jeg sparer cirka 800,- i forhold til GF, hvor jeg er nu.
Det er med 5 års erfaring på pappet - det varierer åbenbart en
del, eller også har nogen stykker herinde bare nogen fiffige
aftaler med deres forsikringsselskaber

/Brian

Fra : FJ

Dato : 11-10-04 23:09

> [...]
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk
>

> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om

Syntes at det er lidt vildt med den store selvrisiko på Glasskade. Jeg har
kun 600,- i selvrisiko nu og jeg har fået skiftet 5 ruder de sidste 8 år,
¨så det har jo lidt at sige.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 07:56

Du får dine ruder smadret fordi du snuser de andre i røven ( Kører for tæt
på )
Esben

Fra : Rene Joergensen

Dato : 12-10-04 08:01

Esben <> wrote:

> Du får dine ruder smadret fordi du snuser de andre i røven ( Kører for tæt
> på )

Du lyder temmelig skråsikker. De værste skrammer jeg har fået i mine
forruder har aldrig været fordi at vedkommende foran løftede en sten.
Derimod har jeg f.eks fået stenslag fra en sten som en bil i 1. spor
løftede og jeg kørte selv i 3.. Eller et ordentligt stenslag fra en
lastbil jeg overhalede i "raskt" tempo, som lige løftede en sten.

--
-René

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-10-04 00:19

Cosworth POWER wrote:

> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk

De er sku' for dyre og jeg bruger endda Tryk.

mvh
Henning

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-10-04 08:06

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message news:<ckedtr$27a$1@news.cybercity.dk>...

> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om året!!

Det er jo nok værd at gå efter. Vi skal betale ca. 1800,- mere
(ligeledes for to biler) hos FDM. Men det hører med til historien at
min kone er læge - og Lægeforeningens aftale med Tryg Gruppeforsikring
er *meget* fordelagtig

Ebbe

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-10-04 12:31

12 Oct 2004 00:06:21 -0700, skrev Ebbe Kristensen, på 10 linier, i
<7cb16200.0410112306.12d965bc@posting.google.com>, :

> [...]
>(ligeledes for to biler) hos FDM. Men det hører med til historien at
>min kone er læge - og Lægeforeningens aftale med Tryg Gruppeforsikring

Man behøver ikke engang have disse fordele
Man skal bare være elite bilist. og have en billig bil
feks en Astra
Den gamle vectra kostede 5800 nuværende astra 3500.
Samme forsikring.
FDM kan lave Vectra'en til samme pris. men ikke min Astra.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : LL

Dato : 12-10-04 15:49

> [...]
>
> se her:
> https://www.fdm-forsikring.dk
>

> Jeg kan spare omkr. 8-10.000 kr. på bilforsikring alene (2 biler) om

´

HAHA jeg stiger ca. 3.500 kr. i forsikring om året og derudover stiger min
selvrisiko med 10040 kr. JA! Titusindeogfyrretyve kroner!!!

Lenn Lauridsen
Seat Ibiza 1.8i

Fra : Babba-Papa

Dato : 15-10-04 16:07

Der var engang en bruger ved navn "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> der skrev:

>Hej,
>
>se her:
>https://www.fdm-forsikring.dk

Jeg skulle bruge yderligere 6000 kr/år for min Hyundai Getz 1,3
'04 (0 års anciennitet) end det jeg giver hos Hyundai Forsikring
(TopDanmark).
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.