Gulpladebil med mandskabskabine???
Fra : JS

Dato : 11-10-04 12:50

Kan man som privatperson købe en king-cab eller lignende med 5 siddepladser
og lad? Det må da være en ok måde at få en billig gulpladebil, men hvor der
stadig er plads til at hælde svigermor ind i, når det er nødvendigt!

Findes der nogen af dem som brugt? Jeg kan ikke lige finde nogen
umiddelbart...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-10-04 13:43

JS telepaterede følgende til sin PC:

> Kan man som privatperson købe en king-cab eller lignende med 5
> siddepladser og lad?

Ja, men så er det på hvide plader.
Det andet er en mandskabsvogn og man skal være moms reg. og bilen må kun
bruges dertil.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : JS

Dato : 11-10-04 13:43

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadig er plads til at hælde svigermor ind i, når det er nødvendigt!
>
> Findes der nogen af dem som brugt? Jeg kan ikke lige finde nogen

Der var én her og endda med nogle meget store men ok forlygter
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=517200395&page=2

Fra : niels larsen

Dato : 11-10-04 16:40

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=517200395&page=2
>
> Det er sku da billigt hvis det ekstraudstyr følger med
Tror godt nok ikke varanen vil blive glad for det køb

Niels

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-10-04 11:28

Den Mon, 11 Oct 2004 14:42:51 +0200, skrev "JS" <js_539@hotmail.com>:

> [...]
>siddepladser
>der

>Der var én her og endda med nogle meget store men ok forlygter

Er det det man kalder en konebil, eller er det noget andet?

Ellers en spøjs hjemmeside de har, www.dmh-biler.dk
Den Scania R164 som kan høres på forsiden lyder da helt godt.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : alexbo

Dato : 11-10-04 13:01

"JS" skrev

> Kan man som privatperson købe en king-cab eller lignende med 5
siddepladser
> og lad?

Tja, du må godt købe en, der må bare ikke sidde nogen bagi.
Der må kun sidde folk der skal bruges til den arbejdsopgave den er på vej
til, en slags levende materialer.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning

Dato : 12-10-04 08:26

On Mon, 11 Oct 2004 14:01:08 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>
>Tja, du må godt købe en, der må bare ikke sidde nogen bagi.
>Der må kun sidde folk der skal bruges til den arbejdsopgave den er på vej

Ok, hvis nu man overbeviser Told&Skat om at svigermor skal hjem og
gøre rent hos dig

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-10-04 17:09

JS wrote:
> [...]
> i, når det er nødvendigt!
>
> Findes der nogen af dem som brugt? Jeg kan ikke lige finde nogen

Der er et hul i loven med hensyn til f.eks. King cab'en, der må godt sidde
peresoner bag forsæderne, meen - der må ikke være sæder bagi.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 17:44

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der er et hul i loven med hensyn til f.eks. King cab'en, der må godt sidde
> peresoner bag forsæderne, meen - der må ikke være sæder bagi.

Heller ikke barnesæder? for så kunne jeg se en ide i sådan en de næste par
år.

Dannie

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-10-04 20:32

Dannie wrote:
> "Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Heller ikke barnesæder? for så kunne jeg se en ide i sådan en de
> næste par år.

Nej..

--
Hans L. Jørgensen