Danskere i Sverige - om finansering
Fra : Allan Møller

Dato : 09-10-04 21:57

Der er jo et par stykker herinde udover mig som bor i Sverige så
jeg tænkte om nogen af jer havde sat sig ind i det med finansering af
biler i Sverige.

Den bil vi har nu er finanseret som i Danmark - altså en udbetaling og så et
fast afdrag hver måned over et antal år.
Men jeg ser flere og flere som tilbyder at man kan smide 20 % i udbetaling
og det resterende deles så i 50 % afbetaling og 50 % restværdi.
Typisk over 3 år.
Forpligter forhandleren sig så til at købe bilen tilbage efter 3 år til den
pris
som man har beregnet sig frem til eller skal man selv sørge for at komme
af med bilen til en eller anden pris ?
Hvis man selv skal sælge så kan det da være lidt risikabelt.

Er der nogen af jer som ved lidt mere om det ?

Mvh. Allan