DK-skilt
Fra : Anne Stokholm

Dato : 09-10-04 16:59

Hejsa

Jeg har for et par måneder siden købt en splinterny Uzuki Alto.
Forhandleren har været så "flabet" at sætte et DK-skilt på. Ikke nok
med at han har sat det på - det sidder også og bølger og ser i det
hele taget ikke så yndigt ud.

Nu står jeg og vil pille det af. Men er der en bestemt måde man bør
fjerne det på? Med hårtørrer eller lignende? Jeg er nemlig ikke
interesseret i at der kommer en kant bagefter.

Måske et dumt spørgsmål, men de er vel også tilladt

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Juel

Dato : 09-10-04 17:06

> Nu står jeg og vil pille det af. Men er der en bestemt måde man bør
> fjerne det på? Med hårtørrer eller lignende? Jeg er nemlig ikke
> interesseret i at der kommer en kant bagefter.

Jeg ville varme forsigtigt med en hårtørre (ikke varmepistol) og så hive det
af, bagefter kan du tage snask og kanter af med lampeolie

> Måske et dumt spørgsmål, men de er vel også tilladt

Dem findes der ingen af

Mvh
Morten
325iA

Fra : Anne Stokholm

Dato : 09-10-04 17:17

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message

> Jeg ville varme forsigtigt med en hårtørre (ikke varmepistol) og så
hive det
> af, bagefter kan du tage snask og kanter af med lampeolie

Tror du godt man kan det uden af efterlade grimme spor? Ellers må jeg
bede forhandleren om at gøre det som "Basil" også skriver.

> Dem findes der ingen af

Årh lad da være ;oP

Fra : Basil

Dato : 09-10-04 17:13

Anne Stokholm wrote:
> [...]
> interesseret i at der kommer en kant bagefter.
>
> Måske et dumt spørgsmål, men de er vel også tilladt

Når jeg køber nye biler så beder jeg altid om at der ikke bliver sat nogen
reklamer på bilen, med mindre de giver en klækkelig reduktion i prisen.
En gang havde de glemt at pille nogen oliemærker af ruderne og sat reklamer
under nummerpladen, dem kom de til at pille af.
I dit tilfælde synes jeg at du skal bede forhandlene om at pille hans
makværk af, og evt. reparere lakken hvis de ridser eller ødelægger den, da
du ikke havde bedt om at få den sat på.
Hvis han siger at det burde du have forventet, når ikke du afbestilte det,
så sig at du skam også forventer en fuld tank, ligesom en fuld køler og fuld
sprinkler er en selvfølge.
Kai

Fra : Anne Stokholm

Dato : 09-10-04 17:15

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in message

> Når jeg køber nye biler så beder jeg altid om at der ikke bliver sat
nogen
> reklamer på bilen, med mindre de giver en klækkelig reduktion i
prisen.

Det tror jeg også at jeg vil gøre næste gang jeg køber bil. Nu er det
her min første, så det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på. Kan da
huske på alle mine forældres tidligere biler har der aldrig været den
slags "skidt" på.

> [...]
hans
> makværk af, og evt. reparere lakken hvis de ridser eller ødelægger

Det var egentlig en god ide. Der er alligevel et par småting som jeg
skal have justeret inden alt for længe

> [...]
afbestilte det,
> så sig at du skam også forventer en fuld tank, ligesom en fuld køler

Den var helt fyldt op med det hele da jeg købte den. Det er vist meget
pænt?

Fra : Basil

Dato : 09-10-04 17:29

Anne Stokholm wrote:

> Den var helt fyldt op med det hele da jeg købte den. Det er vist meget
> pænt?

Jeg har købt 3 biler, og endnu har jeg ikke oplevet det, så jeg tror at du
har fået en rigtig god behandling.
Du ser garanteret skidegodt ud
Kai

Fra : Anne Stokholm

Dato : 09-10-04 17:50

> det,
> fuld

> Jeg har købt 3 biler, og endnu har jeg ikke oplevet det, så jeg tror
> [...]

Ja det må jeg så have.

Ser godt ud? Hmm...Jeg har da fået en mekaniker til at skifte to
lygter (en for, og en bag) på mine forældres bil uden at det kostede
en krone. På en lørdag. - Og så måtte jeg i øvrigt have en rigtig god
tur hjem *G*

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm - Nu med sin Uzuki på www.bilgalleri.dk

Fra : Robert Andersen

Dato : 09-10-04 19:47

> [...]
> lygter (en for, og en bag) på mine forældres bil uden at det kostede
> en krone. På en lørdag. - Og så måtte jeg i øvrigt have en rigtig god

Du kan da ihvertfald se langt om natten med de forlygter på billedet her
:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=24501

/Robert

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-10-04 21:28

Robert Andersen skrev:

> Du kan da ihvertfald se langt om natten med de forlygter på billedet her
>
> :
> :
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=24501

LOL!!!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-10-04 09:27

"Robert Andersen" <rowand@fjerndetteget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da ihvertfald se langt om natten med de forlygter på billedet her

> :
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=24501
>
> /Robert

Ja man forstår hvorfor han ikke havde noget mod at skrue på lygterne en
lørdag, efter ønsket om en god tur hjem har der sikkert fulgt et "kom snart
igen"

Med venlig hilsen Kim

Fra : Anne Stokholm

Dato : 10-10-04 12:34

"Kim Kristensen" skrev:

> [...]
en
> lørdag, efter ønsket om en god tur hjem har der sikkert fulgt et

Bla bla bla ....Nej det sagde han faktisk ikke engang *G* Sætter
aldrig mine ben der mere!

/Anne - skuffet

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-10-04 13:12

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Bla bla bla ....Nej det sagde han faktisk ikke engang *G* Sætter
> aldrig mine ben der mere!

Nu kunne jeg godt finde på noget, hmm, vulgært at skrive, men det gør jeg
ikke ;). I stede spørger jeg; hvorfor ikke, du fik da en fin service ?.

Fra : J S L

Dato : 11-10-04 16:19

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> reklamer
> under nummerpladen, dem kom de til at pille af.

Hej Kai

Du er da lige en person efter mit hjerte.... :C)

Alt deres skrammel kan de beholde for dem selv. Hvis jeg skal til udlandet,
sætter jeg et stort godkendt DK-skilt fast på indersiden af min bagrude, med
et lille stk. tape. Det er til at få af igen.....

Mvh
JSL

Fra : Basil

Dato : 11-10-04 16:32

> Hej Kai
>
> Du er da lige en person efter mit hjerte.... :C)
>
> Mvh
> JSL

Tak
Kai

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-10-04 22:47

"J S L" <jaime.s.lauritsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> et lille stk. tape. Det er til at få af igen.....

Jeg er heller ikke tosset med (kun over) alle de klistermærker, så jeg har
selvsagt heller ikke et DK-skilt på. Det jeg har ligger i handskerummet så
kan jeg knalde det på ruden hvis det bliver nødvendigt, og rykke det af nå
jeg igen er på dansk grund. På trods af adskillige ture uden for landets
grænser har det aldrig været nødvendigt at tage hul på det, tror sgu' jeg
har haft det i 10-12 år.

Med venlig hilsen Kim