"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:ck97mj$s8q$1@news.cybercity.dk...
>
> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:ck8mul$7n2$1@news.cybercity.dk...
>
>> Det er et godt eksempel på, hvad elektriker
>> uddannelsen kan medføre
>>
www.hilmersson-racing.com
>
> Måske at man ikke får det samme ud af linket
> som ved at læse Vmax - det skal jeg da straks
> beklage.
Fik da en hel del ud af at kigge på bla. historiken.
Det er utroligt at han ikke er headhuntet til et eller andet sted.
> Manden er selvgjort hele vejen igennem og har
> udført ALT selv - ombygning, tuning, indkøring
> af undervogn osv.
Utroligt!
> Det er helt vildt at disse evner ikke bruges til
> noget fornuftigt, men sådan er der jo så meget.
Jeg håber da at han bruger sine evner, på hvad han har lyst til.
At manden har lyst OG evner til at bygge sådan en bil, det tager jeg hatten
af for!
(der gemmer sig en Stetson i huset
> Bilen står ham i 140.000 svenske kroner!
> (uden arbejdsløn)
Jeg tør ikke tænke på hvad sådan en ombygning ville koste,
hvis den var udført på et værksted, incl moms!
> Han har rundet 300 km/t i den, og det ér menin-
> gen, at bilen skal anvendes til ræs. Altså ikke kun
> udstilling, men på "Striben" mm. :)
Det mest utrolige er nok at han selv har lavet bilen.
Inklusive lakeringen.
At bilen så oven i købet også funk(l)er, det er ...............
(jeg savner ord
)
Bortset fra alt det.
1) Hvad har det hele så med elektriker at gøre?
2) Hvad har bilen efterhånden med Manta at gøre?
--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet