Hvad er dette ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 09-10-04 10:20

Fra : Bernhard Ege

Dato : 09-10-04 10:29

Michael Petersen wrote:
> Og hvad bruges det til ?
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=316008991&n=1226671064&pn=1226671163

Ikke så meget:

HTTP 500 - Internal server error

mvh Bernhard

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-10-04 10:36

Prøv igen - thansen website er lidt trægt, tryk et par gange til det virker.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 09-10-04 11:10

Michael Petersen wrote:
> Prøv igen - thansen website er lidt trægt, tryk et par gange til det virker.
>

> "Bernhard Ege" <bernhard@NOSPAMege.cc> skrev i en meddelelse

Jeg prøvede mindst tyve gange (og ny igen) men får samme fejl. thansens
webservice er nok lige så pålidelig som deres varer

mvh Bernhard

Fra : Gevaldi

Dato : 09-10-04 11:13

Bernhard Ege skriblede:

> Jeg prøvede mindst tyve gange (og ny igen) men får samme fejl.
> thansens webservice er nok lige så pålidelig som deres varer

Så så, ikke tale ondt om Thansen, kunne jo være
deres webserver der var problemet, men jeg havde
nu ingen problemer, så det er nok lokalt hos dig det
er galt.

--
/Gevaldi

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-10-04 12:31

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så så, ikke tale ondt om Thansen, kunne jo være
> deres webserver der var problemet, men jeg havde
> nu ingen problemer, så det er nok lokalt hos dig det
> er galt.

Jeg tror at konklusionen må blive denne:

Der er nogle som har held med firmaets varer, og det er ikke mig!
Ligeså er der nogle som har held med deres webserver.

og hvis der er nogen der læser mellem linierne, så er de meget velkomne.
Der står følgende:
Køb ved firmaet, hvis pålidelighed og kvaliteten er sekundært!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-10-04 18:21

On Sat, 9 Oct 2004 13:30:43 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>mvh Uffe
>Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Hvilken motor?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-10-04 19:00

> Hvilken motor?

Den der oprindelig sad i
Det er en længere, kedelig historie, vil gerne smide dig en mail med den.
Troels (og resten af usenet) har set den.
Den ligger i denne tråd i dk.teknik.bil

Forskelle på dyser til Sierra 2,0i?

Læs og grin eller græd (jeg græder ikke mere

Men noget helt andet, jeg er lige i gang med bagkofangeren, du ved den røde

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-10-04 11:16

"Bernhard Ege" <bernhard@NOSPAMege.cc> skrev i en meddelelse

> Jeg prøvede mindst tyve gange (og ny igen) men får samme fejl. thansens
> webservice er nok lige så pålidelig som deres varer

Jeg har lige været der, men det er jo bare til en Citrobang :Kuda base,
Citroen Xantia til 97, sort
Varenummer: 9087020

Så det er rigtigt; hva' fanden skal vi med det lo.... ;).

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-10-04 10:40

Michael Petersen wrote:
> Og hvad bruges det til ?
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=316008991&n=1226671064&pn=1226671163

Som der står på siden:
"Vi tilbyder nu et længe efterspurgt produkt. Bilspecifikke beslag til
montering af håndfri installationssæt, passive holdere m.m.
Vi har valgt at introducere et mere eksklusivt produkt end de velkendte
metalbeslag. Vores løsning består af læderbetrukne, unikt formstøbte
konsoller. Hvert enkelt konsol er designet med henblik på at virke
integreret i bilens instrumentbord."

Så jeg vil tro at det er en "exclusiv" mobil tlf holder.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : FJ

Dato : 09-10-04 15:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

Man kan ikke få noget Exclusivt hos T-Hansen !!!!!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-10-04 23:41

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev

> Man kan ikke få noget Exclusivt hos T-Hansen !!!!!

Kvalitetssikring?

Mvh.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-04 10:41

Hej!

Michael Petersen wrote:

> Og hvad bruges det til ?

Så vidt jeg kan læse, er det læderstøtten bag mobilholderen - dimsen der
forbinder bil og holder :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-10-04 11:24

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev

> Så vidt jeg kan læse, er det læderstøtten bag mobilholderen - dimsen der
> forbinder bil og holder :)

Altså en mobiltelefonholderholder.

Mvh.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-10-04 13:27

Uffe Ravn wrote:
> Altså en mobiltelefonholderholder.

Og afbilledet med en Sony mobiltelefon der blev solgt i 1995!!

Allan Bojesen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-10-04 13:52

Hej!

Uffe Ravn wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev

> Altså en mobiltelefonholderholder.

Jepper, lige præcis

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henrik B.

Dato : 10-10-04 21:17

> Jepper, lige præcis

Nej, netop ikke! Det er en holder til mobiltelefonholderen.

--
M.v.h.