Gaffelbensbeskyttere og Suzuki priser
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-05-01 17:05

Hej DFM

Jeg vil lige skrive for at anbefale et KANON køb jeg har lavet samt oplyse
om prisforskelle mærkerne imellem.

I dag kom pakken jeg har bestil fra Louis 4 arbejds dag efter bestilling
blev sendt over Internettet. Louis er en kanon forretning og slet ikke som
jeg har oplevet det ved M & P. Jeg har bl.a. købt nogle universal
gaffelbensbeskyttere lige som dem der ofte er monteret på Yamahas modeller.
De kostede 75Kr plus de sædvanlige 45Kr i porto. Jeg har lige monteret dem,
det gik let og de er kønne. Der skal kun et stenslag til før de har tjent
sig hjem 10 gange. Jeg vil på det kraftigste anbefale dem. På mine 41mm
gaffelben passede de perfekt, men de kan tilpasses alle gaffelben nemt.
Se dem på www.louis.de under Internet shop -> teknik -> endurotilbehør

Jeg har også i dag købt en bremselyskontakt hos Aagesen. Jeg har Nissin
bremser på CBR'en lige som Susanne Lund Pedersens GSXR 400RR. De bruger
nøjagtig den samme kontakt til bremselyset lavet af Nissin. Til en CBR
koster den 211Kr til en GSXR400 koster den 246Kr. Dette er måske ammunition
til suzuki haderne, men også en opfordring til at kende sin cykel og lær at
shoppe rundt

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fra : Michael K.S.

Dato : 14-05-01 17:24

On Mon, 14 May 2001 18:04:47 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

> Dette er måske ammunition til suzuki haderne

Tjah hvorfor egentligt,det er jo efterhånden en offentlig hemmelighed
at sådan er det bare,cyklerne er billige,men Reinhardt tjener ind på
gyngerne, hvad han sætter til på karrusellen og det går da
fint-fint,der er da mange der hopper på den...Honda-DK er nu heller
ikke små engle i den forbindelse,de ved også godt hvad de vil have for
deres dele,og nogle prissætter de helt ud af tangenten.

> men også en opfordring til at kende sin cykel og lær at
>shoppe rundt

Bestemt,du lærer nok også at bruge DSS,når delene bliver lidt større
)

-M

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-05-01 21:07

Michael K.S. wrote:

> [...]
> gyngerne, hvad han sætter til på karrusellen og det går da
> fint-fint,der er da mange der hopper på den...
-klip-
Hopper på den? Nu skal du jo lige huske at det nummer i sidste ende sparer
os kunder for en hel del penge! Der er jo ikke ~180% afgift på
reservedelene.
--
mvh Jes Vestervang - med defekt suzuki ((((
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 14-05-01 21:37

On Mon, 14 May 2001 22:07:19 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Hopper på den? Nu skal du jo lige huske at det nummer i sidste ende sparer
>os kunder for en hel del penge!

Tænk,det tror jeg virkelig ikke...

> Der er jo ikke ~180% afgift på
>reservedelene.

Det er nu heller ikke nødvendigt,hvad tror en cykel ville koste hvis
den skulle samles af (specielt Skrutte-zuki) reservedele )

Hvis folk mener at det er den bedste totaløkonomi at købe billige
cykler og så gerne vil betale det ekstra for dele,så for min skyld
ingen alarm,men jeg gør bestemt ikke...

-M

Fra : Allan jørgensen

Dato : 14-05-01 17:24

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> skrev i en
> [...]
> sig hjem 10 gange. Jeg vil på det kraftigste anbefale dem. På mine 41mm
> gaffelben passede de perfekt, men de kan tilpasses alle gaffelben nemt.

øv dem bestilte jeg i februar men de havde ikke fået dem hjem
måske man skulle bestille de ting man ikke fik i februar

> [...]
ammunition
> til suzuki haderne, men også en opfordring til at kende sin cykel og lær

jep mit oliefilter koster feks 45kr. originalt 114kr og passer til :
honda
cbr600f/1000f/900rr, xl600, vt600c, xrv650/750, st1100, vfr750r, gl1500
yamaha
fzr500/600/1000
kawasaki
zxr750, vn1500, zzr500/600