Nissan sunny 1,4 olympic
Fra : Jørgen L.

Dato : 06-10-04 23:30

Hej gruppe.

Jeg sidder her og diskutere om en Sunny 1,4 olympic fra 1991 har
indsprøjtning, jeg mener at den har, den har nemlig katalysater, men min
kollega siger at det har den ikke har indsprøjtning, hvad er rigtigt ?

er der nogen der ved om den har tandrem eller kæde ?
i så fald den har rem hvor tit skal den skiftes ?

Hilsen Jørgen

Fra : Jens Andersen

Dato : 07-10-04 06:05

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen der ved om den har tandrem eller kæde ?
> i så fald den har rem hvor tit skal den skiftes ?

Hej den er med karburator selvom den har katalysator. Den er med kæde der
ikke skal skiftes god ting.
hilsen Jens

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-10-04 11:54

> Hej den er med karburator selvom den har katalysator. Den er med kæde der
> ikke skal skiftes god ting.
> hilsen Jens

Hmm det var ikke det svar jeg havde brug for

Tak for hjælpen

Hilsen Jørgen