Vinterdæk til 206
Fra : Bulle

Dato : 04-10-04 21:56

Hjælp til kvinde uden forstand på dæk:

Hvilke vintersutter skal jeg købe til min peugeot 206 HDI? Mange penge har
jeg ingen af, og jeg ønsker ikke at blive snørret af en smart sælger, der
mener, at bilen bestemt skal have dæk som om jeg var Walter Röhrl.

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 04-10-04 22:20

"Bulle" <holgertysker@elvis.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ingen af, og jeg ønsker ikke at blive snørret af en smart sælger, der
> mener, at bilen bestemt skal have dæk som om jeg var Walter Röhrl.

Jeg har haft stor glæde af Michelin til min 206'er. Du kan prøve at udfylde
http://www.quickpot.dk/product/search_daek.asp og så får du prisen på din
dækstørrelse.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-10-04 00:04

Ved du hvilken størrelse dæk din bil bruger?
Hvor bor du henne i landet?
/FL

Fra : Kito

Dato : 05-10-04 06:09

Jeg købte næsten nye vinterdæk med fælge til min 206 sidste år. Se i
gulgratis eller den blå avis.
Jeg gav ialt 1500 kr

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 17:23

> [...]
> jeg ingen af, og jeg ønsker ikke at blive snørret af en smart sælger, der
> mener, at bilen bestemt skal have dæk som om jeg var Walter Röhrl.

Jeg kan anbefale Michelin Alpin A2 og Peugeot kører en vinterkampagne på
netop disse inkl. stålfælge, moms og montering til 3695 kr. for 175/65-14 og
4795 kr. for 195/55-15 - her tror jeg ikke at at hverken QuickPot,
Hjulcenteret, PointS, SuperDækService, Bildillen, BilXperten mv. kan være
med på prisen!

Se mere her: http://www.peugeot.dk/tilbehor/vinter%202004-2005/default.htm

Fra : Bulle

Dato : 05-10-04 19:36

"Peter" <-> skrev i news:4162ca66$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> 4795 kr. for 195/55-15 - her tror jeg ikke at at hverken QuickPot,
> Hjulcenteret, PointS, SuperDækService, Bildillen, BilXperten mv. kan være

Tak!
Mine gamle vinterdæk er på 14" fælger og Quick Pot sælger sættet af Michelin
Alpin for 2700 kr. Men der er også billigere muligheder, f.ex. Pirelli
Winter 190 for 2295 kr. eller Firestone Winter Hawk for 2195 kr.
Er Michelin vireklig bedre og kan merprisen betale sig?

pft, Majbrit.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 17:44

> [...]
> Winter 190 for 2295 kr. eller Firestone Winter Hawk for 2195 kr.
> Er Michelin vireklig bedre og kan merprisen betale sig?

Michelin Alpin A2 er stort set testvinder i alle tests! Så klart er de
pengene værd!

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-10-04 19:10

On Mon, 4 Oct 2004 22:56:03 +0200, "Bulle" <holgertysker@elvis.dk>
wrote:

> [...]
>jeg ingen af, og jeg ønsker ikke at blive snørret af en smart sælger, der
>mener, at bilen bestemt skal have dæk som om jeg var Walter Röhrl.

Mine forældre har nogle ubrugte vinterdæk til at ligge til en 206. Det
var meningen, at min lillebror skulle have haft dem på din bil, men det
nåede han ikke. Bilen blev plantet rundt om et træ, inden dækkene kom
på.
Hvis du bor i nærheden af Viborg/Skive, så kan du jo hente dem. De er på
fælge og det hele. Mærket kan jeg ikke lige huske, men kan da finde ud
af det, hvis du er interesseret.

Fly

--
In space nobody will hear your cream