Hjælp til fartpilot i Peugoet 406 TS4
Fra : Jan

Dato : 04-10-04 06:34

Hejsa

Jeg har købt en Peugoet 406 st.car TS4 hvor der er fartpilot i.
I instruktionsbogen står der ikke ret meget om den, og jeg kan ikke helt
finde ud af hvordan den virker.

Jeg kan sætte en hastighed ved at vippe armen op, men når jeg så bremser
eller andet og vipper armen op igen, så kører den op til den sidste
hastighed, men hvordan sætter jeg så en ny og hvad kan jeg bruge det at
vippe armen ned til.

Er der nogen der kan give mig en grundig vejledning - er sikkert meget
simpelt, det plejer det jo at være når man ikke kan finde ud af det *SS*.

Nogen gange hvis jeg har sat en hastighed og vil sætte en ny, så sker der
ikke noget.

Jaaaa er lidt forvirret - så please hjælp

Jan

Fra : Claus

Dato : 28-10-04 14:07

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message news:<4160e0c4$0$307$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> eller andet og vipper armen op igen, så kører den op til den sidste
> hastighed, men hvordan sætter jeg så en ny og hvad kan jeg bruge det at

Korrekt. Ny hastighed sættes ved at holde den lige et ekstra sekund.
I princippet kan du bruge den som speeder. Altså holder du den oppe så
accelererer du. Vipper du armen ned, ja så sagter du farten ! Når jeg
når den hastighed jeg vil køre med, så vipper jeg den kortvarrigt ned.