Suzuki
Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 03-10-04 22:00

Davs

Hvad mener gruppen om suziki Wagon R når behovet er

plads til barnevogn

nyere bil til små penge

Er det et godt bud eller er der andet jeg også bør kigge på?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 22:12

Martin Nielsen / Fårevejle skrev:

> Hvad mener gruppen om suziki Wagon R når behovet er

Blikæske

> plads til barnevogn

Det er der i mange andre biler også.

> nyere bil til små penge

Samme som ovenfor.

> Er det et godt bud eller er der andet jeg også bør kigge på?

Prisklasse? Hvad vil du max ofre og skal det være nyt eller brugt?

Men hold dig langt fra WagonR.. mage til forvansket bil med ringe
køreegenskaber skal man lede langt efter Utroligt folk gider køre i
dem..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christian

Dato : 03-10-04 22:18

Martin Nielsen / Fårevejle griflede den 03-10-2004 23:00:
> [...]
>
> plads til barnevogn
>
> nyere bil til små penge
>

> Er det et godt bud eller er der andet jeg også bør kigge på?

Er bestemt ikke bilekspert men syns du skal holde dig langt væk fra den.
Udover at den er tudsegrim, er den lavet af plastik.
Hvis du kører på motorvej er den bestemt ikke billig i benzin - og det
er vel et af argumenterne for den ?
Tøffer du rundt i det lokale, tror jeg såmænd den er ok - kender nogle
som har haft en i 5 år - stadig ingen rust, så respekt for det.

--
/Christian

Fra : Jimmy

Dato : 03-10-04 22:59

"Christian" <Nothing@Here> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udover at den er tudsegrim, er den lavet af plastik.
> som har haft en i 5 år - stadig ingen rust, så respekt for det.

Har heller ikke hørt om plastik, der ruster.. ;0)

/J.

Fra : Christian

Dato : 03-10-04 23:10

Jimmy griflede den 03-10-2004 23:59:

> Har heller ikke hørt om plastik, der ruster.. ;0)
>
> /J.

haha

--
/Christian

Fra : Gevaldi

Dato : 04-10-04 06:24

Martin Nielsen / Fårevejle skriblede:

> Er det et godt bud eller er der andet jeg også bør kigge
> på?

Dit budget f.eks.:

--
/Gevaldi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 09:08

Gevaldi skrev:

> Martin Nielsen / Fårevejle skriblede:

> Dit budget f.eks.:

Jeg tænkte faktisk på nøjagtig det samme men jeg nænnede ikke at
nævne det..

Fra : anders majland

Dato : 04-10-04 13:01

> Hvad mener gruppen om suziki Wagon R når behovet er
> plads til barnevogn

Svigermor har en Opel Agila - der er stort set samme bil. Bagarummet er
ikke ret stort. Hun kører meget bytrafik og skal ud og ind af den
utallige gange i løbet af en arbejdsdag - Så hun ville have en lille høj
bil hvor ind/udstigning var proriteret meget højt. Men til barnevogn
ville jeg nok ikke vælge den.

I daglig brug er arealet af bagagerummet næsten vigtigere end
højde/volumen. En bil som en berlingo har jo et "kæmpe" bagagerum og en
barnevogn kan køres lige ind - men det er svært at udnytte pladsen i
højden.

> nyere bil til små penge

Skoda fabia Kombi - vi har lige købt en

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : JSM

Dato : 04-10-04 14:10

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs
>
> Hvad mener gruppen om suziki Wagon R når behovet er
>
> plads til barnevogn
>
> nyere bil til små penge

At der faktisk ikke er ret god plads til en barnevogn i WagonR medmindre du
skiller barnevognen (meget) ad eller lægger den ene halvdel af bagsædet ned
(og dermed eliminerer en siddeplads). En almindelig stationcar har som regel
bedre plads til den slags. Hvis det skal være sådant noget mini-mpv agtigt
kunne du måske overveje en Renault Kangoo eller en Partner/Berlingo.

mvh
Jesper

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-10-04 14:38

> [...]
> bedre plads til den slags. Hvis det skal være sådant noget mini-mpv agtigt
> kunne du måske overveje en Renault Kangoo eller en Partner/Berlingo.

En Berlingo snupper fint en barnevogn på tværs uden nogen form for
adskillelse af hverken barnevogn eller bil - barnevognen skal ikke en gang
klappes sammen.

mvh

Andreas M. Hansen