Hastighedssignal/Tachosignal Mercedes Spri~
Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 03-10-04 13:04

Hej alle i kloge hoveder

Kan en af jer fortælle mig hvor jeg finder Hastighedssignal/Tachosignal til
mit navigationsanlæg,
på en Mercedes Sprinter 313cdi Årg. 2004/08
Mvh og tak
Jimmy

Fra : Henry

Dato : 03-10-04 17:22

> [...]
til
> mit navigationsanlæg,
> på en Mercedes Sprinter 313cdi Årg. 2004/08

Jeg tror at de signaler ligger på CAN bussen, du skal altså "bare" finde et
becker navigationsanlæg (APS30 eller Command 2.x) som passer i din MB for så
skal du bare sætte sitkket i radioen så køre det.

mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 03-10-04 19:33

> [...]
til
> mit navigationsanlæg,
> på en Mercedes Sprinter 313cdi Årg. 2004/08

Jeg har kikket lidt efter dette og jeg fandt en link som måske kan hjælpe
dig.

http://www.dobbertin-elektronik.de/navigate/can-bus/can-ausw-engl.htm

have fun

Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 03-10-04 22:44

Navigationsanlægget er iøvrigt et VDO Dayton MS 5500