17" oroginale bmw fælge sælges..
Fra : Christopher Stein

Dato : 03-10-04 10:26

17" originale bmw fælge sælges...
de er i god stand
uden dæk
befinder sig i odense

jeg skal aftjene værnepligt fra på mandag, så det hurtigste vil være
hvis du sender en sms eller email

sms til: 27 12 87 79
email til: cs@stein-it.dk

de kan sendes, men køber betaler alle fragtomkostninger

Billede.. taget med telefonen så det er ikke så godt..:

http://www.stein-it.dk/bmw.jpg

Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 10:36

> [...]
>
> sms til: 27 12 87 79
> email til: cs@stein-it.dk
>
> de kan sendes, men køber betaler alle fragtomkostninger

Byder 2 poser skum fiduser og en ½l cola

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : ...

Dato : 03-10-04 10:40

Det var ikke meget at byde.
Jeg byder 3 poser skumfiduser og 1 1/2 L Cola. Men så skal jeg også have en
mums-kvitering.

Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 12:42

> Det var ikke meget at byde.
> Jeg byder 3 poser skumfiduser og 1 1/2 L Cola. Men så skal jeg også have
en
> mums-kvitering.

Ok jeg overgår med 3 poser skum 1½L coca cola + en pose smadrede kims chips

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : K-man

Dato : 03-10-04 12:08

Til hvilken model?

E30?

K-Man

href="http://www.stein-it.dk/bmw.jpg">http://www.stein-it.dk/bmw.jpg

Fra : Christopher Stein

Dato : 03-10-04 18:05

det er til '96 model E36 hedder den vist..