Billige Michelin vinterhjul?
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 11:36

Man plejer at forbinde de aut. værksteder med høje priser og normalt hvis
man skal have en god pris på dæk/fælge er det hos PointS, Hjulcenteret,
SuperDækService, Bildillen, BilXperten, Bigwheels mv.

Jeg skal finde et sæt Michelin vinterhjul til en kammerats Peugeot 307 og
har så fundet nogle yderst billige priser hos Peugeot selv, som jeg tvivler
på at de andre forhandlere kan være med på?:

195/65-15 Michelin Alpin A2 = 3995 kr. inkl. fælge, montering og moms
205/55-16 Michelin Alpin A2 = 6895 kr. inkl. fælge, montering og moms

Se flere priser her:
http://www.peugeot.dk/tilbehor/vinter%202004-2005/default.htm

Nogen som kender til billigere priser?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-10-04 12:02

Peter wrote:
> [...]
>
> 195/65-15 Michelin Alpin A2 = 3995 kr. inkl. fælge, montering og moms
> 205/55-16 Michelin Alpin A2 = 6895 kr. inkl. fælge, montering og moms

Caveat emptor!

Hjulemanden: 4 stk 195/65R15T: 2895kr
CDOF: 4 stk 205/55R16H: 4999kr

fra www.daekpriser.dk så de må kunne fås meeeget billigere hvis man
prutter lidt.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 12:06

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Caveat emptor!
>
> Hjulemanden: 4 stk 195/65R15T: 2895kr
> CDOF: 4 stk 205/55R16H: 4999kr
>
> fra www.daekpriser.dk så de må kunne fås meeeget billigere hvis man
> prutter lidt.

Nu kender jeg ikke lige disse steder, men er det inkl. fælge, montering og
moms?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-10-04 07:28

Peter wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kender jeg ikke lige disse steder, men er det inkl. fælge, montering og
> moms?

Fælge nej, montering osv ja.
Husk at checke at de ikke er fra sidste år.

Mvh
Roberto

Fra : Mogens

Dato : 02-10-04 14:22

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> på at de andre forhandlere kan være med på?:
> 195/65-15 Michelin Alpin A2 = 3995 kr. inkl. fælge, montering og moms

Tja' - hos www.daekonline.com koster dækkene alene 3065 kr, så ovenstående
fejler vist ikke noget...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-04 08:28

Mogens telepaterede følgende til sin PC:

> Tja' - hos www.daekonline.com koster dækkene alene 3065 kr, så
> ovenstående fejler vist ikke noget...

Selvom priserne hos Peugeot ikke fejler noget, så er daekonline altså ikke
altid billigt...

Jeg sælger 4 stk. Michelin i 195/65-15 for 2.488 kr. inkl. moms og
levering...

Prisen på 3.995 kr. er dog pænt billig inkl. fælge...

--
Mvh. Morten Fruergaard