Billig undervogns behandling, kbh?
Fra : Michael Holm

Dato : 01-10-04 23:05

Hvor får jeg billigst undervognsbehandlet min bil?

--Michael, københavn

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 09:35

"Michael Holm" <Valid@Email.com> skrev i en meddelelse
> Hvor får jeg billigst undervognsbehandlet min bil?

Priserne er nogenlunde det samme og svinger med få hundrede kroner!

Jeg vil anbefale Dinitrol!

Se forhandlerne her: http://www.dinitrol.dk/imagemap/index.php?location=46

Men http://www.dinitrol-rodovre.dk/ ville jeg nok tage, da de tilbyder
gratis tv-inspektion af bilen et år efter behandling, som de automatisk
indkalder
til. Det syntes jeg er flot og jeg mener ikke at nogen af de andre tilbyder
dette!

Fra : Olesen

Dato : 02-10-04 16:08

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> "Michael Holm" <Valid@Email.com> skrev i en meddelelse
> >

> Priserne er nogenlunde det samme og svinger med få hundrede kroner!
>
> Jeg vil anbefale Dinitrol!

Jeg vil anbefale SUVO!
Komplet omgang 2350,- alt Incl. (også motorvask inden påbegyndt behandling).

Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-04 22:55

> Jeg vil anbefale SUVO!
> Komplet omgang 2350,- alt Incl. (også motorvask inden påbegyndt
> behandling).

Er det ikke noget med at du ved SUVO selv skal svines til? I form af at man
selv skal fjerne inderskærme og deslige?

Derudover er der sgutte nogen der skal i nærheden af mit motorrum med en
højttryksrenser......

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : GiWeo

Dato : 02-10-04 17:06

Kontakt mig på mail: webmaster@linkssiden.dk

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-04 22:56

"Michael Holm" <Valid@Email.com> skrev i en meddelelse
> Hvor får jeg billigst undervognsbehandlet min bil?

Uanset pris - vælg en Dinitrol-behandling.

--
M.v.h.