Køb af diesel BMW
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 30-09-04 08:36

Hejsa.

Jeg har besluttet mig for at prøve noget andet, så jeg har planlagt at
anskaffe en BMW med dieselmotor.

Jeg har primært kig på model E36 stationcar, ca årg 1995, enten 318TDS eller
325TDS. Jeg vil hente den i Tyskland og vil helst have en 325, men må nok
nøjes med en 318 grundet den højere afgift.

Subsidiært har jeg kigget på E34, 525TDS stationcar, ca årg 1993/4. Den
synes konen dog er grim, mens jeg er mindre skeptisk. Og så er de noget
billigere

Nogle gode kommentarer/råd/erfaringer? Hvad skal man kigge efter? Hvordan er
deres tomatgearkasser? Holder de i længden?
Er det lige så solide motorer som Mercedes (dem kender jeg...)

På forhånd mange tak.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-04 09:11

"Rasmus (2600)" <mailto:rlv@LAKSdoms.dk> skrev i en meddelelse
"Køb af diesel BMW"

> [...]
> nøjes med en 318 grundet den højere afgift.
> Subsidiært har jeg kigget på E34, 525TDS stationcar, ca årg 1993/4.

En 318 TDS kan jvf. Autobild ikke anbefales - heller
ikke i chippet udgave. Den er for lille, motormæssigt!

Mvh
Mogens

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)