Fejlkodelæser lysdiode, Ford Orion
Fra : Frank

Dato : 28-09-04 18:57

Min søn har lovet mig at lave sådan en fætter til mig.

Om der muligvis var en af jer der kunne give en detaljeret beskrivelse til
at bygge en lysdiode der kan aflæse fejlkoder på en Ford.

Jeg har hørt at man selvfølgelig skal bruge en lysdiode, modstand og nogle
stik.

Men hvilke værdier skal h.h.v lysdiode, modstand og stik have, og på hvilket
lysdiodeben skal sådan en modstand bla. monteres m.m,

og hvilke ben skal i diagnosestik?

Jeg er helt på bar bund, og er lidt nervøs for at brænde motorstyringen af.

På forhånd tak for hjælpen.

Frank

Fra : Lars

Dato : 28-09-04 19:06

"Frank" <frank.glindhart@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og hvilke ben skal i diagnosestik?
>
> Jeg er helt på bar bund, og er lidt nervøs for at brænde motorstyringen

Jeg tror det er bedre at købe en den koster kun ca 16£ via nettet se evt
http://www.huntertools.co.uk/catalogue/t-68082_356110.htm

--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Lars

Dato : 28-09-04 19:08

> [...]
>
> og hvilke ben skal i diagnosestik?
>
> Jeg er helt på bar bund, og er lidt nervøs for at brænde motorstyringen

obs der findes vist forskellige modeller til Orion en med 3 ben og en med 5
ben se
http://www.huntertools.co.uk/catalogue/electronic___diagnostic_tools_356121.htm