salg af ny bil
Fra : Lone

Dato : 28-09-04 07:15

hej

jeg har købt en spritny bil 1.4. i år
nu har jeg fået firmabil - hvordan sælger jeg bedst den nye bil?

det er en BMW Mini og f.eks. på den blå avis er der ingen rubrik der passer
hvis jeg prøver at sætte annonce i via nettet.

bruger man stadig Jyllandsposten? eller er der en bedre metode - bor i
Københavnsområdet.

er der en NG gruppe til salg af privat bil ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-04 07:30

Lone" <lonekyhl"fjerndette telepaterede følgende til sin PC:
> bruger man stadig Jyllandsposten?

Det er vist meget begrænset.

Prøv BilMarkedet...

> er der en NG gruppe til salg af privat bil ?

Ja. Dk.marked.privat.bil

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-09-04 07:31

"Lone" <lonekyhl"fjerndette"@hotmail.com> wrote in message
> hej
>
> jeg har købt en spritny bil 1.4. i år
> nu har jeg fået firmabil - hvordan sælger jeg bedst den nye bil?

Autch - den kommer du sikkert til at sætte nogen penge til når den er så ny.

> det er en BMW Mini og f.eks. på den blå avis er der ingen rubrik der
passer
> hvis jeg prøver at sætte annonce i via nettet.

Så bare nap den næst bedste - de fleste vil læse mange af bilrubikkerne
igennem alligevel. Ellers sæt den på salg på bilbasen - det kunne være et
godt bud på at få den solgt.

> er der en NG gruppe til salg af privat bil ?

dk.marked.privat.bil

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 07:39

"Lone" <lonekyhl"fjerndette"@hotmail.com> skrev i en meddelelse

bor i
> Københavnsområdet.
>
> er der en NG gruppe til salg af privat bil ?

Der er kommet et tiltag, hvor man Søndag formiddag kan sælge privat v.
Fisketorvet, kan ikke lige huske hp., men det er noget med at man for et
beskedent beløb kan stille bilen + sig selv op, og for en interesseret køber
er der finansieringstilbud + en mekker, som kan fortælle om det er et "lig"
man kigger på.

Ellers www.bilpriser.dk eller news:dk.marked.privat.bil

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-09-04 07:44

> beskedent beløb kan stille bilen + sig selv op, og for en interesseret
> køber er der finansieringstilbud + en mekker, som kan fortælle om det er
> et "lig" man kigger på.

Er det ikke en lidt mystisk situation med denne mekker ? - hvem er han loyal
overfor ? - kan han bedst lide sælger eller køber ? - på et bilmarked hvor
indtægten kommer fra salg af salgsplads for sælgere er det vel tvivlsomt ?
Jeg ville nok være en smule forsigtig med rådgivning jeg fik fra en sådan
kilde - jeg ville nok ikke stole 100 % på ham ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 07:58

> Er det ikke en lidt mystisk situation med denne mekker ? - hvem er han
> loyal overfor ? - kan han bedst lide sælger eller køber ? -

Det er rigtigt, så som køber er lidt sund skepsis nok ikke af vejen, det er
ikke en "FDM"-test den får ;). På den anden sidde er det bedre end
ingenting, hvis man er komplet newbee, og de er nok heller ikke interesseret
i det er komplet lig til dyre penge, folk løber af med- rygter spredes
hurtigt ;).

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-04 10:00

Andreas M. Hansen telepaterede følgende til sin PC:

> [...]
> det vel tvivlsomt ? Jeg ville nok være en smule forsigtig med
> rådgivning jeg fik fra en sådan kilde - jeg ville nok ikke stole 100

Hvem kan man stole 100 % på?

Hvis mekkeren er arrangørens kan man vel stole nogenlunde på ham - i hvert
fald med de vil noget med det. De vil jo sikkert hellere have ry for, at det
er ok biler der bliver solgt, i stedet for at få ry for at det er lortebiler
der bliver solgt der... Et eller andet sted er en god mekker fra arrangørens
side et kvalitetsstempel.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 17:05

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Andreas M. Hansen telepaterede følgende til sin PC:

> Hvem kan man stole 100 % på?

mig
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 08:40

Hp. fundet: http://www.privatbilborsen.dk/

Fra : Rasmus

Dato : 28-09-04 15:55

> [...]
> hvis jeg prøver at sætte annonce i via nettet.
>
> bruger man stadig Jyllandsposten? eller er der en bedre metode - bor i

www.bilbasen.dk er nok den mest brugte/besøgte på nettet

......der findes også www.autocom.dk det er forhandlere som byder på bilen,
men du skal nok regne med en noget lavere pris der.

> er der en NG gruppe til salg af privat bil ?

dk.marked.privat.bil

mvh
Rasmus